vrijdag 23 juli 2010

Blub, blub, blub, blub, blub, blub, blub

Donderdag 22 juli 2010

Zo, het is 00.30 uur en iedereen ligt op bed. Voor mij de gelegenheid om even te vertellen dat het vandaag nog beter ging dan gisteren. Ja, we zijn trots, blij en gelukkig tegelijk. Gelukkig klinkt vreemd, maar we zijn het wel. Als ik de meiden zie rond huppelen / zwemmen kijk ik ernaar alsof het de laatste keer kan zijn. Oke oke ik weet dat ik positief moet zijn en dat ben ik ook, maar het zijn wel de gedachten waar Nicole en ik mee lopen. Nee wat we het afgelopen jaar wel geleerd hebben is "genieten" en dat is iets wat we hier echt doen. "gewoon" even lol hebben in het water of simpelweg een handje vasthouden tijdens het wandelingetje richting het huisje......ja, dat zijn voor mij al genietmomenten.


Wat ook een mooi genietmoment was is dat ik "de lul" met telefoon en al in het zwembad ben gedoken. Tja.....lach maar, maar daar kon het ding niet goed tegen. Tuurlijk ben ik er zuur van en schijt er ook van, maar het is maar een telefoon. Ik heb de stille hoop dat de druppeltjes die er nog zitten verdampen en dat hij het binnenkort "gewoon" weer doet. Tot die tijd ben ik dus niet bereikbaar en dat houd in dat ik echt vakantie heb. Ik heb wel besloten dat ik de laptop netjes binnen laat staan en het wandelingetje wat ik elke avond met hem maakte niet meer doe. Wat als die ook in het water valt dan…….. nee ik kijk wel uit en zal vanaf nu weer netjes met mijn vrouw gaan lopen.

Voor de rest kunnen we melden dat we morgen wel iets leuk op het programma hebben staan, maar we leven nog steeds van dag tot dag en op de dag zelf van uur tot uur dus weten we morgen pas of het doorgaat. Waar dit over gaat ehhhhh.....dat lezen jullie morgen, overmorgen of overovermorgen wel weer.

groetjes van een genietmomenterige Joost

En de slimme oplettende mensen hebben wel gezien dat het blogje op vrijdagochtend en niet op de de vorige avond / nacht is geplaatst. Tja......het park heeft nog steeds last van intenetproblemen, vandaar.

7 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Daar heb ik jullie dan eindelijk gevonden. Joost kwam laatst praten op 2zuid maar verder heb ik jullie nog niet getroffen. Zo te lezen zijn jullie ook meestal alleen beneden bij de poli. Shit dat Fleur weer een bult heeft.
    Blij om te lezen dat er toch ook zo veel kan worden genoten.
    Sterkte en succes met de behandeling. Ik zal jullie blijven volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een echte de jong dus (oeps hihihihihi)
    Maar geniet maar lekker van al deze mooie momenten.
    Helaas weet niet iedereen hoe belangrijk deze momenten zijn.
    Liefs uit Ruurlo
    dikke knuf
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja wat je zegt had vanmorgen gekeken en er stond nog niks maar goed dat ik nu nog ff keek lekker snugger he joost zit zeker in de fam had laatst roos niet zo iets met een fototoestel ben blij dat het een relaxte week voor jullie allemaal is maar vooral dat fleur nergens last van heeft ik blijf duimen dat het zo mag blijven geniet nog van de laatste dagen dikke kus voor allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch om te lezen dat jullie zo genieten.
    Kus Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anita Broekhuizen23 juli 2010 om 19:40

    De angst dat het de laatste keer kan zijn....ik denk dat er velen zijn die die angst delen in gedachten met jullie. Logisch. Het blijft een rotziekte.

    Maar ben super blij te lezen dat jullie genieten en dat de bijwerkingen niet te veel roet in het eten gooien. Het geeft hopelijk weer kracht om na deze week er weer tegen aan te gaan/moeten.

    Kus Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sabine, sander thym en tess23 juli 2010 om 22:42

    SUPER dat jullie zo genieten
    Hou dit vol en ik ben blij met t internet daar joost ook al is t iets traag.

    Kunnen wij weer lekker genieten van het lezen dat jullie zo genieten!!!!!!!!!!

    Super veel plezier nog en een dikke kussssss van ons

    BeantwoordenVerwijderen