maandag 4 oktober 2010

2 tegenvallers

Mensen ik hou het vandaag kort, omdat ik het spuugzat ben. Toen we eerder dan gepland uit Euro Disney vertrokken heeft dat ons behoorlijk wat centjes gekost. Vandaag kreeg ik het goede nieuws te horen dat we niets terug krijgen, omdat we achteraf niet goed waren verzekerd. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken en het verzekerings bedrijf heeft in mijn ogen wat steken laten vallen. Probleem is alleen dat er niets zwart op wit staat van het telefoon gesprek. Ik moet van de week even een brief maken en daarin moet ik uitleggen wat er is gebeurd. Dan word alles weer opnieuw beoordeeld en met een beetje geluk krijgen we iets terug.

Daarnaast hebben we ook te horen gekregen dat de bestraling van aanstaande woensdag is geannuleerd. Reden dit keer was dat de wond nog niet helemaal dicht zat. Geen probleem, maar ik ben niet tevreden over de behandeling die we vandaag hebben gekregen in het Sophia. Morgen word ik als het goed is terug gebeld door onze oncoloog mevrouw van der Sluis en hoop dan wat meer opheldering te krijgen over de gang van zaken.

Alles bijelkaar opgeteld was het "gewoon" een klote dag. Jullie veel plezier vanavond en ik ga naar bed. Tot over 1,2 of 3 dagen.

3 opmerkingen:

  1. Wat frustrerend!! Gerard zit in de verzekeringen en hij adviseert in zulke gevallen een beroep te doen op een coulance-uitkering. Hij heeft soortgelijke gevallen meegemaakt, met meestal goede resultaten.....
    Verder hoop ik op een goed gesprek voor jullie morgen, ergernis is het laatste wat je kan gebruiken!
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi. Welke verzekeraar is het? Ik wil het wel even van je overnemen als je wilt. Ik weet redelijk de weg. Laat maar weten, Cor Broekhuizen (vader van Bo uit villa Pardoes). Groetjes en veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zal eens meezitten ongelooflijk sterkte dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen