vrijdag 29 oktober 2010

Tentoonstelling Roos deel 2

Zo hier is onverwachts deel 2 van de tentoonstelling. Meester Rob had op zijn fototoestel een aantal foto's  en ook nog een filmpje. De hele handel heb ik aan elkaar geplakt en vervolgens weer op you tube gezet. Of het blogwaardig is weet ik niet, maar volgens mijn buurvrouwtje Suus valt hier niet over te twijfelen. Zet wel het volume van de laptop / pc even wat harder, want anders hoor je het bijna niet.

Hier is de foto

en hier het filmpje


Joost

7 opmerkingen:

  1. Goed hoor Roos je staat er ook echt bij als een schooljuf.
    Een dikke 10
    Knuffel uit Ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat vind ik ook!
    Als ik stop met werken, mag jij mijn kleutergroep Roos!
    Kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij wordt later ook juf en een hele knappe goed hoor xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan hoor Roos!!
    Ik ben hartstikke trots op jou!

    liefs
    ´juf´ Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sander sabine thym en tess1 november 2010 om 22:56

    Super Roos

    Heel duidelijk en zo'n leuk filmpje
    Jammer dat ze niet hoger dan een tien gaan
    want ik vind het een ELF!!!
    Knap gedaan

    dikke kus Sabine

    BeantwoordenVerwijderen