zondag 24 oktober 2010

Girotje

Een goedeavond, nacht, ochtend of middag. De verkoop van de blauwe bandjes loopt lekker en wil via deze weg vragen of
  • Esmee
  • Paulien
  • Marchel
  • Renate
  • Naomi
  • Saskia
  • Jet
  • Michel
  • mirjam
het geld willen overmaken naar gironummer 7414864.
Deze staat op naam van JMPL de Jong en/of NM de Jong-Parlevliet.
Willen jullie hier ook even een melding achterlaten dat het om de blauwe bandjes gaat.

Aan Saskia en Naomi wil ik vragen of ze me via de hyves of de mail even hun adres willen doorgeven. Van de week wil ik ook een rondje rijden en ga via Voorschoten Wassenaar in. De bedoeling is dat ik even aanbel en een zak met bandjes naar binnen gooi.
De zak van Paulien geef ik morgen op de poli of op 2 zuid af en marchel zijn zak kom ik van de week voor of na een bestraling even brengen. Michel woont om de hoek en de blauwe bandjes van Esmee stuur ik weer op. Allemaal weer bedankt, maar blijf wel doorgaan, want het idee dat er in september een mega bedrag word overgemaakt naar KIKA voor onderzoeken is waar we het allemaal voor doen.

Joost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten