woensdag 20 oktober 2010

Het blauw bandje tegen kinderkanker

Zo daar zijn we weer, maar dit keer met positief nieuws. De verkoop van de blauwe bandjes JUST BEAT IT loopt goed. Door de amputatie en alles wat daarbij komt kijken had mij besloten om alles even op een laag pitje te zetten. Niet dat er zoveel administratie achter de bandjes zit, maar het moet wel goed geregeld zijn.

Nu kan ik vol trots zeggen dat er al 400 verkocht zijn en dat betekend dat er al 800 euro is overgemaakt naar de sichting Child Cancer - JUST BEAT IT. De volgende 200 liggen hier alweer klaar om aan de man te brengen. Dit kan ik niet alleen en het zo fijn als jullie mij daarbij willen helpen. Vraag op je werk, de sportvereniging of op school of ze intresse hebben, want hoe meer bandjes er verkocht worden des te meer geld er is voor onderzoek. Laat het via dit blog, via de mail, via een sms of via de telefoon maar weten.

Ik hoef niet meer te vertellen hoe belangrijk dat geld is en het idee dat we ernstig zieke kinderen op deze manier kunnen helpen maakt mij in ieder geval erg gelukkig. De bandjes kosten 2 euro per stuk. Ennnne......namens alle kinderen, alvast bedankt

14 opmerkingen:

  1. hoi joost

    Ik wil er graag 5 van je kopen
    Ga van de week naar Groenlo ,dat is vlakbij Linda en Frank
    Ik hoop dat zij ze nog hebben

    gr Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iedereen ff kopieren in zijn wiewatwaar van de hyves
    joost zet mij op je lijste voor 4 stuks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joost mag ik er weer 60 bestellen!!!!!!!!
    groetjes Esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooizo me pa heeft ze al gekocht!

    xx'Mellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wij willen er graag 5!
    Grtz!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joost,
    Ik zou er graag 5 willen kopen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieve Joost. Mag ik er 10 bij je bestellen?
    Dikke knuffel voor jullie 4-tjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Naomi van der Zalm21 oktober 2010 om 20:12

    He joost,
    Ook maar via deze weg ( had al een berichtje op hyves achter gelaten), ik wil er graag 10 bestellen?? Ik hoor wel hoe en wat!

    Gr naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi
    Even in reactie op Mireille ik heb hier nog wel 5 bandjes liggen voor je!!!
    Wanneer ben je in Groenlo?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Linda!
    Heb je er voor ons ook nog 5? Wij wonen in Varsseveld en Groenlo is dus echt dichtbij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hanneke,

    Ik weet niet of zus (Linda) ze nog heeft liggen. Maar hier in Borculo zijn er nog wel 5.

    Mocht het even niet lukken dan ben ik iig 26 november bij de opening van de nieuwe ALDI in V'veld.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Frank,
    Neem je ze dan mee? Ik kom dan met geld en we zien mekaar!
    Staat genoteerd!!

    grtz!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ hanneke ->

    Ik heb ze alvast klaargelegd. als je hyves hebt, kan je een berichtje sturen via http://benno1311.hyves.nl

    Dan kunnen we iets specifieker afspreken. Openingen bij ALDI gaan vaak met acties gepaard en kan dus heel druk worden.

    BeantwoordenVerwijderen