maandag 17 januari 2011

Een verdwaalde hechting

En zo blijft de maandag nog over. Roosje naar school, ik weer werken en Fleur & Nicole naar het Sophia. Het is ondertussen een schema wat elke week terugkomt. Op de poli oncologie hebben ze een bloed beeld achtergelaten en op de poli chirurgie heeft Dr. Sloot gezegd dat de oksel er goed uitziet. Alles was dus in orde en toen de "gevonden" hechting was verwijderd konden de dames weer naar huis. Jaja,  jullie lezen het goed. Fleur heeft bij haarzelf van de week nog een hechting ondekt. Deze werd uiteraard onder luid geschreeuw en gehuil verwijderd, maar als het goed is is het nu klaar. Geen gewroet met lange naalden meer en geen rare tangen en knippers. Nee "gewoon" rust, dat is wat Fleur even wil. En ik stiekem ook. Dus mensen weltrusten en tot over een dag of 1, 2 of 3.

Het bloglaafje

2 opmerkingen:

  1. Mijn hemel het is ook alijd wat voor dat kind, even 'n hechting eruit halen, nee dat doet géén pijn....ik moet er niet aan denken !!
    Sterkte en groetjes maar weer van ons,

    tante Jopie en Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rust dat is wat iedereen in zijn leven nodig heeft, daar kunnen heel wat mensen over mee praten!
    Ik hoop dan ook van uit het diepste van mijn hart dat jullie deze verdiende rust nu dan ook gaan krijgen.
    Heel veel liefs van uit een nat vakantie park in Hapert
    Lin en de rest van het zooitje ongeregeld;)

    BeantwoordenVerwijderen