vrijdag 7 januari 2011

Weer thuis

Donderdag 6 januari 2011

Zo, we zijn weer thuis en het eerste wat ik wil zeggen is dat we alle berichtjes die we gekregen zeer fijn vinden. Jullie hebben ons weer eens laten zien dat we er niet alleen voor staan en dat doet ons goed. Iedereen bedankt daarvoor.

Ondertussen zit ik weer thuis van twee fantastische dagen Weert. Om alles te vertellen lijkt me nu niet de beste oplossing, want dan zit ik hier vannacht nog steeds, maar een paar kleine dingen wil ik toch wel kwijt. Om te beginnen was het woensdag een slopende dag. We zijn eerst meegenomen naar een overdekte speeltuin om vervolgens de rest van de tijd zenuwachtig in huis door te brengen. Om 15.00 uur heb ik zelf het Sophia maar gebeld met de vraag of er al wat bekend was. Ze zouden het doorgeven, maar om 16.30 uur was de spanning dusdanig hoog dat ik maar weer ben gaan bellen. Na een paar telefoontjes was het dan zover en had ik onze oncoloog uiteindelijk pas om 17.10 uur aan de bel. Het mag iedereen duidelijk zijn dat het nieuws niet beter had kunnen zijn en de nodige tranen liepen hier en daar over de wangen. De champagne stond ondertussen in de koelkast en na een uurtje bowlen werd hij ontkurkt en om het feest helemaal compleet te maken werd er ook nog een wensballon opgelaten.


Vandaag was het ook een bijzondere dag want Roos, Fleur, Guy en Diyou hebben een mega mooi schilderij gemaakt die uiteindelijk in het nieuwe huisje van Diyou en Fransje komt te hangen. De rest van de dag hebben we weinig tot niets gedaan en dat was lekker. Na de koffie zijn we in de auto gestapt en kunnen terugkijken op 1 erg spannende en op 1 mooi dag.


Morgenochtend tussen 10 en 11 uur moeten we ons weer melden in het Sophia. De reden nu is dat de verdikking in de oksel toch wat dikker is geworden en het sinds 3 dagen ook nog eens vloeit. Ze zeggen dat vloeien opzich goed is, maar het gaatje waar het vandaan komt is in mijn ogen ook een verbinding naar binnen. Fleur heeft haar oksel vanaf 17 december niet meer goed kunnen wassen dus als er ergens een bacterie kan zitten is het daar wel. De oncoloog was niet helemaal blij met dit bericht en vond het ook verstandig om de oksel even te laten checken op de acute hulp. Waarschijnlijk loopt het met een sisser af en staan we binnen een mum van tijd weer buiten. Voor nu weltrusten en tot over 1, 2 of 3 dagen.

Het Laafje

3 opmerkingen:

  1. Duimen maar weer!! Sterkte maar weer voor vandaag! Kom op hè!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Allemaal

    Ik vond het weer erg leuk om jullie te zien.
    Het waren 2 fijne dagen met jullie.
    Fleur en Roos bedankt voor het mooie schilderij! Een hele mooie herinnering aan de muur van deze leuke dag en natuurlijk aan twee hele lieve meiden!Dankjewel!

    Hopelijk tot snel weer!

    Dikke kus X Diyou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kusjes uit weert7 januari 2011 om 20:55

    hee lieverds ,het was saai vandaag in huis zonder jullie.
    tot snel weer!!! love you! xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen