donderdag 13 januari 2011

Hoe kan je een reacties plaatsen !!!!!!!!

Zo lieve kijkbuiskindjes van me. Ik heb deze week van verschillende mensen gehoord dat er wat problemen zijn met het plaatsen van een reactie. Laat ik om te beginnen maar zeggen dat dit blog voor iedereen toegankelijk is en dat de oude bloglezers niet meer hoeven in te loggen. Dit betekend dat ieder die  http://www.joost-nicole.blogspot.com/ intoetst "gewoon" mee kan lezen. Diegene die dan een reactie willen plaatsen moeten het volgende doen,
  1. Klik op reactie onder aan het bericht
  2. Scrol naar beneden en plaats bij "Een reacties plaatsen" een reactie
  3. Klik daarna op profiel selecteren
  4. Klik daarna op Naam/URL en voer je naam in (URL hoeft niet mag wel)
  5. Klik daarna op Doorgaan
  6. Klik daarna op Reactie plaatsen
Als het goed is staat jullie reactie nu onder aan het betrefde blog. Mogen er nog vragen zijn of opmerkingen dan hoor ik dat graag. Jullie alvast bedankt voor het lezen van dit vreemde blog en ik hoop dat het nu geen problemen meer opleverd.

Het Blog-Laafje

5 opmerkingen:

  1. JAAAAAAAAAA hey is glukt!!!!!! Geintje !!!!!

    Moet kunnen. Dikke Kus van mij!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke , ik weet het, ik moet eerst lerem schrijven!!!
    Ik moet ytouwens wel 4 x op reactie plaatsen klikken voordat hij 'm pakt hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet ik "eindelijk" hoe dat gaat!! Maar . . . je hebt gelijk met je uitleg hoor, want ook aan mij werd soms gevraagd "hoe" het nu eigenlijk moest!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai allemaal,
    ja, nu is het eindelijk weer gelukt, deed het dus toch op de verkeerde manier! Ik volg jullie blog dus ook nog en ik ben blij dat het naar alle omstandigheden redelijk gaat!
    Groeten Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan het niet laten heel veel geluk voor jullie en ik hoop heel veel goed nieuws dit jaar

    BeantwoordenVerwijderen