woensdag 26 januari 2011

WANNEER HOUD HET NU EENS OP!!!!!!!!!!

28 september 2009 was de dag dat Fleur haar eerste chemo kreeg. Dit was ook de dag dat we in contact kwamen met Midas. In het verleden heb ik over dit mannetje wel eens iets geschreven, maar om ieders geheugen even op te frissen is hier een beknopte omschrijving. Midas is een mannetje van 6 jaar en heeft diezelfde kanker als Fleur. Het rhabdomyosarcoom (RMS). Op hun blog heb ik vandaag het trieste nieuws gelezen dat er voor deze kanjer niets meer te doen is en dat ze uitbehandeld zijn.

Wij zijn thuis altijd eerlijk tegen elkaar en hebben het ook verteld tegen de meiden. Roos pakte het redelijk goed op, maar dat komt omdat zij hem niet kent. Met Fleur zat het even anders. Wat er door haar hoofd spookt zullen we niet weten, maar ze heeft het er erg moeilijk mee. Mensen het spijt me voor de taal, maar dit is verdomme de tweede in 8 dagen tijd die is opgegeven. Ik ben verdrietig en kwaad tegelijk op die gorre vieze kut kanker. Wij zijn er trouwens nog steeds van overtuigd dat het met ons meisje goed gaat komen, maar dit bericht hakt er wel even in.

Mijn hart huilt inmiddels al een paar dagen en sinds vandaag huilt het nog even door. Ik stuur Erik, Paulien, Midas en Lieve heel veel kracht en sterkte toe voor nu en de komende tijd.

Een verslagen Laaf

10 opmerkingen:

  1. Mijn hart huilt met jullie mee............stil ben ik ervan.
    Ook wij wensen Midas en zijn familie alle kracht toe!

    Veel liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijkbaar houd het maar niet op...
    Ik kan alleen maar hopen dat jullie hierdoor de moed niet laten zakken want jullie strijd is nog niet gestreden!
    Verder wens ik beide familie's die de afgelopen 8 dagen dit enorm zware bericht hebben gekregen veel kracht sterkte en liefde toe voor de moeilijke tijd die zij tegemoed gaan!
    Liefs Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sandersabine,thym en tess26 januari 2011 om 22:25

    Heel veel sterkte voor een ieder die met deze afschuwelijke berichten te maken heeft!!

    En voor jullie probeer de moed er in te houden lieverds ondanks dit vreselijke nieuws!!

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte......wat is het toch allemaal heftig.....

    En inderdaad houd moet want met Fleur moet en zal het goed komen!!! Ik wil mijn beide mooie buurmeisjes mooie vrouwen zien worden....
    Houd moed....

    Liefs buurvrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Neeeee.......
    Ik ken deze familie niet, maar wel de *&^%vorm van de klotekanker, Rhabdomyosarcoom......
    Stil.... Slik... Sterkte.....
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waarom toch!!!!!! dit vraag ik me altijd af, wat heeft dit toch allemaal voor zin, VRESELIJK !!! Ik heb hier allemaal géén woorden voor, wil alleen jullie, de familie van Midas en de Fam. van Isa heeeel veel sterkte toewensen. Wat een vreselijke ziekte is t toch, BAH. Kus voor a;;emaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er vannacht ook slecht van geslapen, maar wat is dat vergeleken met dat wat er door jullie en vooral Fleur moet heengaan! Ook wij kennen Midas en Paulien natuurlijk want Midas lag recht tegenover Fleur.
    Wij wensen Midas, Paulien, Erik en Lieve veel sterkte en kracht toe, maar ook jullie want inderdaad knul, er lijkt geen einde te komen aan alle nare berichten. Dit is allemaal zo kl...
    Hou je staande, hou je haaks, kom op, er komen hierna betere tijden, althans daar ga ik vanuit, daar "wil" ik vanuit blijven gaan. Niet de moed en hoop opgeven!
    Liefs
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh lieverds veel sterkte gewenst, ook voor Midas en familie heel veel liefde en kracht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt verschrikkelijk toch om zo'n bericht te moeten horen...!!
    Heel véél sterkte fam. én voor Midas uiteraard.

    tante Jopie,
    (v. Joost)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. verschrikkelijk zeg.......ook voor deze familie ontzettend veel
    Sterkte. .......
    Weer een kaarsje erbij. ......

    BeantwoordenVerwijderen