maandag 17 januari 2011

Zaterdag

Hehe, eindelijk weer een gaatje gevonden om te bloggen. Niet dat jullie er wat aan hebben, maar als ik nu een paar dagen oversla klopt het blogdagboek niet meer. Voor de makkelijkheid heb ik maar weer eens besloten om de hele handel in stukje te hakken. Ik begin dit keer met de Zaterdag,

Op deze winderige dag hadden de meiden en ik maar eens besloten om een ijsje te pakken op het strand. Na het middageten zouden we gaan, maar deze jongen werd even niet goed en moest naar bed. Wat het nu precies was weet ik niet, maar binnen 10 minuten was ik mijn zicht kwijt en kwam er hevige hoofdpijn opzetten. Na een paar paracetamolletjes en een 1,5 uur bedrust was ik weer redelijk de oude en konden we toch nog naar het strand. Daar aan gekomen waaide het behoorlijk, maar dat mocht de pret niet drukken. De meiden hebben heerlijk aan de waterkant wat zitten rommelen om zich vervolgens met ijsje op te warmen in de auto. Onderweg naar huis zijn we even naar Nicole haar werk geweest om daarna een pizza als avondeten naar binnen te proppen. 's-avonds gingen de meiden op tijd het mandje in, want de zondag zouden dit keer doorbrengen in Rhenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten