maandag 30 mei 2011

De grafiti-wall....

Zo mensen, vandaag hebben de meiden een eigen echte grote grafiti gemaakt. De bedoeling was eerst dat dit zou gebeuren op een muur in Den Haag, maar aangezien de temperatuur erg hoog was leek het Dave toch verstandiger om de tunnel in Zoetermeer te gebruiken. Hier stonden we lekker in de schaduw en de nevel die de spuitbussen achterliet werden ook met gemak weggeblazen door de wind.

Help wat nu????

Het begint wat te worden
 Bij aankomst was de muur al voorbehandeld en waren alle oude kunstwerken verwijderd. In het begin was het allemaal een beetje onwennig en spannend, maar al snel werd er flink gespoten en na een uurtje of twee was het eindresultaat verbluffend. Nu kunnen we alleen maar hopen dat de muur even zo blijft en dat er veel mensen van kunnen genieten. Mag het zo zijn dat alles weer weg is dan maken we "gewoon" weer een nieuwe, want dat blijkt in de grafitiwereld normaal te zijn.

Het kunstwerk van Roos, Fleur en Dave

9 opmerkingen:

  1. liefs uit Weert30 mei 2011 om 22:41

    WAUW WAT GAAF!!!We zijn weer supertrots op jullie! hele dikke kus van ons!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi !
    Helaas bezitten wij geen tunnel anders hadden we je dames zeker uitgenodigd

    út het nu regenachtige Fryslan,
    weltrusten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al een tijdje volg ik jullie blog... je prachtig verwoorde blog over de keiharde en oneerlijke strijd van jullie dochter en van jullie gezin!
    Vandaag liep ik in de verte langs deze beruchte tunnel en zag daar de bezigheden... even schoot er door mijn hoofd... zou het hier dan zijn....
    Zo bijzonder... deze tunnel zal ik altijd anders doorfietsen en wandelen....
    Jullie dappere meid, haar net zo dappere zus en jullie zullen altijd door mijn hoofd schieten als ik er kom...
    Ook al ben ik slechts iemand uit dezelfde stad..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wilde er nog onder schrijven.. Anonieme Inge uit Sweet Lake City (nav je blog van een tijdje terug)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!!!!!! Wat lijkt me dat leuk omn te doen zeg!! en Wat is 't Gaaf geworden zeg, heerlijk om je zo lekker te kunnen uitleven. WAt een artiesten hé die meiden!!!! Nou joh weer heel veel sterkte en een dikke knuffel.XXXXXXXXX Hank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sander,sabine,thym en tess31 mei 2011 om 07:51

    Cool zeg!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wouser dat is gaaf, ik krijg vast een ticket als ik het zou doen ,meiden ga er voor, het is prachtig geworden, gr. helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cool! We hebben nog een portiek die wel een opknap beurt kan gebruiken... Kuzzz Chantall

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow!!
    Groetjes van kunstliefhebber Majella

    BeantwoordenVerwijderen