zondag 15 mei 2011

Pattie Coat....

Moe en gesloopt zit ik dit keer achter de laptop een blog te maken. Het liefst ga ik nu naar bed, maar dit blog moest vandaag neergezet worden. Dit ben ik voor voel mijn gevoel een beetje verplicht naar Roos en Nadine. Roos, onze visagiste,  is degene die het uitje naar Pattie Coat heeft geregeld inclucief een kijkje achter de schermen.


De jurkjes
De pruiken en kaptafels
De musicale zelf was al fantastisch en de meiden hebben hier ook erg van genoten. Na afloop kreeg ik vrij snel een belletje van Nadine, een speelster die diverse rollen speelde in het stuk, dat we konden komen voor de rondleiding. Dit kijkje achter de schermen was erg indrukwekkend en zal ik niet snel meer vergeten. Jammergenoeg had de cast een meet and greet en konden hun dus niet ontmoeten. Maar ondanks dat was het erg interresant. Alle decorstukken konden we aanraken en de pattycoats en pruiken waren nog warm van het dragen. Toen alles was gezien konden we de ruimte via het podium weer verlaten. Erg leuk allemaal, maar het verschil was dat de zaal nu leeg was. Had hij vol gezeten dan had ik zeker even een liedje gezongen.


Mijn publiek

In de schijnwerpers

Nadine, Roosje en Fleur

Wat alles bijelkaar erg bijzonder maakte was dat Nadine om 19.00 uur alweer klaar moest staan voor de volgende show. In die twee uur moest ze eten, uitrusten, plassen en weet ik wat nog allemaal. Toch heeft ze ruim de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden en ons iets mee te geven wat we niet meer snel zullen vergeten. Al met al een mooie middag die we in het mapje fijne dingen komt.

Het Laafje

9 opmerkingen:

  1. liefs uit Weert15 mei 2011 om 23:25

    Alweer een mooie dag erbij,SUPER!!
    Voor dinsdag alvast een hele fijne dag gewenst!
    Welterusten! xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf en bijzonder weer! Sweet dreams! Majella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met ontroering jullie belevenissen van de afgelopen tijd gelezen. Wat een uitersten, wat een prachtige foto's en dito schilderijen van de meiden. En vandaag Petticoat. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Albert en Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat hebben jullie drukke,mooie, ingrijpende dagen achter de rug. En wat een geweldige kunstwerken weer....prachtig! !!
    En ik ben nu al nieuwsgierig naar de CuraƧao kamer. ...

    Dikke kussen
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou knul, dan maar weer uithijgen op je werk vandaag en je opmaken voor de Opkikker van morgen.
    Fijn dat jullie het allemaal zo geweldig vonden bij petticoat, maar wat een geluk voor het publiek dat het jouw gezang niet heeft hoeven aanhoren. Die mensen weten niet wat een geluk ze gehad hebben! Ik wel (haha).
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf en leuk...geniet maar lekker van alles
    wat je mee kan pakken....kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joost ik ben benieuwd of je echt gezongen zou hebben, hahaha, ik geloof er niks van, maar volgens mij ben je er gek genoeg voor, HEERLIJK dat het weer een dag was met een gouden randje, op naar nog weer een fijne dag, het is jullie zo ontzettend gegund.

    gr. helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een belevenis!!
    Ga maar lekker vlotjes in de kribbe vanavond, gnagna! Er wacht een wel heeeeeel speciale Opkikkerdag morgen. Van mij nu alvast een dikke knuffel en ga genieten!!!
    xxxxx mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw..super joh achter de schermen mee mogen kijken.
    Dat zijn er niet veel die dat mogen doen. Spannend morgen weer een leuke dag, ik ben benieuwd wat jullie gaan doen.
    Heel erg veel plezier morgen, en genieten!!
    xx Daan

    BeantwoordenVerwijderen