donderdag 26 mei 2011

Zo willen we de dagen graag zien.......

Mensen, we hebben en topdag achter de rug. Geen gelazer met bloedsuikers, het was mooi weer en het allerbelangrijkste was toch wel dat de Efteling niet tot zijn strot vol zat met bezoekers. Dit betekende dat er nauwelijks wachtrijen stonden en we ontzettend veel gedaan hebben.

Wat op zich wel grappig was aan dit bezoek is dat we van sommige attrakties de ingang niet wisten te vinden. Het is stom dat weet ik, maar toen we vorig jaar een weekje in Villa Pardoes zaten hadden we een speciale pas die toegang gaf om "voor te dringen" bij de attrakties. Dit voordringen gebeurde meestal via de uitgang of een speciale rolstoelingang. Ondanks dat we deze pas nu niet hadden hebben we toch "gewoon" genoten.

Eenmaal weer thuis hebben we het rustig aangedaan. De meiden zijn rustig gaan slapen en wat we morgen gaan doen is mij niet bekend. Morgen.....dat is nog een nachtje slapen en dat is wat ik nu precies ga doen. Mensen weltrusten en tot morgen, overmorgen of overovermorgen.

Laafje Joost.

14 opmerkingen:

  1. Hi lieverds,
    Wat fijn te lezen dat jullie "gewoon "genoten hebben.
    een mooie afsluiting van deze dagen....Jullie zijn toppers!!
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijn, want zo wil ik ook je blog graag zien. Dan is het voor vandaag niet zo moeilijk om te zeggen: "Geniet van alles", dus .. heel veel plezier voor allemaal!
    Trouwens: als Butterfly weigert je blog tegenwoordig om de reactie te plaatsen, dus dan zo maar: uiteindelijk bèn ik ook Oma Lia
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat herlijk, dat jullie zo en fijne dag hebben gehad, en zie je , ik zou toch voor goed weer zorgen, ik ben mijn belofte na gekomen hé. Nou lieve schatten, een paar lekkere dagen nog in Beekse Bergen, en geniet vooral van elkaar!!!!! Dikke kus Hank.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, zulke blogtitels willen we heel graag lezen, Joost!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben.....
    Laat deze dag net zo fijn worden, wat jullie ook gaan doen......
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig! Het kan dus toch nog...lekker genieten van alles en iedereen om jullie heen!
    Ga er lekker mee door!
    Enne...Fleur, wil je ons niet meer zo laten schrikken! ;-)
    Veel plezier nog in Brabant!
    Knuffels van ons allemaal
    Elsbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sander,sabine,thym en tess26 mei 2011 om 10:06

    FIJN!!!!!!! HEERLIJK OM TE LEZEN!!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om te lezen dat jullie een top dag hebben gehad . Geniet nog van de paar dagen op de beekse bergen . Groetjes aan iedereen daar van ons en een dikke kus voor jullie

    Ric, ing en bo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het zo'n heerlijk ontspannen dag geweest is en zo moet het ook.
    Maar dat het gisteren even schrikken was (met de klacht van fleur) kan ik me indenken maar gelukkig was het loos alarm.
    Veel plezier nog met elkaar!!

    Liefs van ons ,
    Tante Jopie en Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk.
    Hoop dat jullie nog heeeel veeeel van
    zulke dagen mogen hebben samen.
    Ik bid voor jullie.
    XXX Marlin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi nou wat fijn dat jullie ook leuke dingen hebben nodig gehad


    Xxxxjes Anissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bedoel hebben meegemaakt hoor ik had het verkeerd getypt sorry Joost

    Xxxjes Anissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk om te lezen dat jullie overal van genieten, en vooral van elkaar.Een hele dikke knuf. yoli

    BeantwoordenVerwijderen
  13. TOPPIE ga zo door, veel plezier,

    gr. helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Begrijp de vergissing goed, ha, ha en goed om te lezen dat ook zonder voordring pas jullie snel aan de beurt waren.
    Hoop voor jullie nog veel van deze top dagen.
    kuzzz Chantall

    BeantwoordenVerwijderen