maandag 23 mei 2011

We hebben internet.....

23 mei 2011, 20.00 uur, Beekse Bergen is een feit geworden. Jaja lieve mensen, jullie zien het goed het eerste blog vanuit ons vakantiepark is geluk en dit betekend ook dat er een internetverbinding is. Nu moet ik wel zeggen dat het via KPN HOTSPOT is en we daar een code met bijbehorend wachtwoord voor nodig hebben. Deze heb ik via mijn neefje weer gekregen met het resultaat dat ik hier nu even zit. Neefje bedankt hiervoor!!!!

Tja, dat betekend ook dat ik vanuit het mooie park waar we zitten jullie op de hoogte kunnen houden. Wie hier geen behoefte aanheeft klikt "gewoon" op het rode kruisje rechtsboven in de hoek. De rest die wel wil weten hoe wij leven kan blijven en genieten van de onzin die ik opschrijf.

Vanmorgenvroeg zijn de koffers gepakt, is de auto afgevuld en na een ritje van een uur konden we ons melden bij de receptie van de Beekse Bergen. Vanuit daar reden we met de auto richting ons luipaardenhuisje met het nummer 83. Het huisje ziet er perfect uit en is voorzien van 3 slaapkamers, wc, douche, een keuken, 2 tv's en een hele grote achtertuin die grenst aan een heel groot meer. Het weerbericht ziet er voor de komende dagen ook nog eens goed uit, wat inhoudt dat het bijna niet anders kan dat we het leuk gaan hebben. Wat en hoe we voor de rest gaan doen is mij onbekend en dat wil ik graag zo houden. Ik laat me netjes verrassen en zal het allemaal wel zien.

Lieve mensen, weltrusten allemaal en wie weet tot zo en anders tot morgen, overmorgen of overovermorgen.

Dikke knuffel van een vakantie laaf.

14 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier daar.
    Ik denk aan jullie.

    Marlin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan en doe veel leuke dingen met elkaar. Misschien ook fijn om tot rust te komen na alle hectiek van afgelopen week.

    Heel veel plezier!

    Liefs Ronald, Anissa en Sepha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. liefs uit Weert23 mei 2011 om 22:03

    hee lieve familie ,een hele fijne week gewenst met heel veel mooie herinneringen!! geniet met z'n allen!dikke kus allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier, en sterkte toegewenst, allemaal de groetjes en voor jullie een dikke kus en geniet ervan, ik denk aan jullie.
    xxx Hank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieverds,

    Geniet van jullie week,het weer speelt gelukkig goed mee.

    Superdikke kus Eus Els en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet er maar lekker van
    knuf uit ruurlo
    jan en maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Best handig, zo'n neeffie.
    Geniet maar lekker.

    Dikke knuffel uit Borculo,
    Je neeffie.....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey lieverds,

    Fijn zo'n blogje!!
    Doe ik gewoon net of ik er ook een beetje bij ben.......

    geniet ervan, voor zover het gaat, helaas weet ik het ook uit ervaring dat dat soms lastig is....

    dikke zoen veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hi allemaal

    Geniet er maar lekker van en laat je verrassen.

    Dikke knuf van ons ui zoetermeer

    ric ,ing en bo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel veel plezier voor jullie allemaal.....gr yvonne uit wassenaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pieter, Jet, Daan en Niek24 mei 2011 om 20:57

    Lieve allemaal,
    We hopen dat jullie lekker gaan genieten van alle leuke dingen, de rust en elkaar.
    Onze gedachten blijven bij jullie.
    Dikke knuffel
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In gedachten bij jullie!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook vanuit Eibergen veel plezier en vooral even rust gewenst.
    Geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen