maandag 16 mei 2011

Nog 1 nachtje slapen en dan........

 






Tja.....en wie de reacties naast mijn blog ook nog eens leest komt erachter dat we morgen een Opkikkerdag gaan meemaken.Voor de mensen die niet weten wat de De Opkikker doet is hier een beknopte omschrijving. Stichting De Opkikker verzorgd een fijne dag voor gezinnen die te kampen hebben met een  ernstige en/of langdurig zieke kinderen. Ze willen de gezinnen een dagje ontspanning geven die ze zo verdienen. Voor verdere informatie kunnen jullie even kijken op http://www.opkikker.nl/ .

Onze indvidueleopkikkerdag, een mooi scrabbelwoord trouwens, zou eerst de 21ste plaats vinden, maar al snel kregen we een telefoontje met de vraag of het eerder kon. Onze kalender, die overvol is, gaf te kennen dat we die dag nog over hadden en we besloten direct dat het geen probleem zou zijn. Gisteravond laat kregen we pas te horen hoe laat we worden opgehaald. Enigsinds verbijsterd en met handen in mijn haren moest ik tegen Nicole zeggen dat we om 8.00 uur al zouden gaan rijden. Dit betekend dat we om 7.30 uur gewassen en gestreken zenuwachtig op de bank gaan zitten wachten. 7.30 uur betekend ook dat de wekker om 6.30 uur afgaat en we de meiden om die reden ook vanavond voor achten in bed gooien met een handje slaappillen. Wat en hoe er morgen gaat gebeuren is een groot vraagteken en zouden niet weten wat er gaat gebeuren. We tasten volledig in het duister en dat is iets waar ik niet goed tegen kan. Ik vind het fijn om de touwtjes zelf vast te houden, maar heb nu echt geen keus. Ondanks dat De Opkikker ook foto's en films maakt nemen we toch onze apparaten mee.

Nu in het kort, wie wil zien hoe we opgehaald worden moet zorgen dat ze hier om 8.00 uur zijn en voor diegene die niets te doen hebben moet de snelweg of het luchtruim maar in de gaten houden. Mensen we weten echt helemaal, maar dan ook echt helemaal niets. De spanning stijgt hier tot ongekende hoogte en kunnen alleen maar hopen dat we vannacht een beetje slapen. Dus lieve kijkbuisbloglezertjes, ook een scrabbelwoord, weltrusten en tot morgen, overmorgen of overovermorgen.







Een zenuwachtig Laafje

24 opmerkingen:

  1. Geef voor 1 keer alle, meer dan ook alle touwtjes uit handen!
    Meer zeg ik niet!
    Net als jullie dames duik ik vroeg in de bedstee, want ons wekkertje gaat om 5 uur....
    Dikke, vetdikke knuffel.... was ik er maar bij morgen.... ik geniet in stilte en op afstand mee!!
    kussssss!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier morgen lieverds, geniet er van!!! Dikke KUSSEN van mij en Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wedden dat het keigaaf wordt?

    Groetjes,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier, ga er van genieten enne... ik hoop dat je vannacht beter slaapt dan afgelopen nacht (en dat geldt ook voor mij)
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh jullie gaan genieten dat moet wel....ben heel erg benieuwd naar jullie dag , kijk uit naar de foto's en ben benieuwd naar jullie verhalen......kus van esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kunt de touwtjes bij een opkikkerdag best uit handen geven hoor, geen zorgen komt allemaal helemaal goed en t word ongetwijfeld een geweldige onvergetelijke dag.....

    geniet ervan....ook ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha zenuwachtig laafje!!!!!

    Ik weet ook echt niet wat jullie gaan doen maar als ik zo de verslagen lees en zie op de site van de OPKIKKER is niets te gek!!!! Dat beloofd wat buurman HA! Geniet! Laat je lekker verwennen en laat het maar over je heen komen en flink OPKIKKEREN!!

    Wij denken aan jullie en vinden de OPKIKKER nu al fantastisch!!!!!

    Liefs

    de buurvrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, wat een spanning!!!
    Maar nu een leuke spanning. Ben benieuwd hoor wat jullie gaan beleven morgen. In ieder geval heeeeel veeeel plezier toegewenst en geniet er ongelooflijk van.

    Veel liefs voor jullie 4tjes

    Marian
    (oud collegaatje)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk, geniet er maar van allemaal, laat jullie lekker verwennen,SPANNEND!! Slaap ze voor straks, en morgen een supermooiewaanzinnigegeweldigekeigavedag, knuffies van ons. yoli

    BeantwoordenVerwijderen
  10. monique van weerlee16 mei 2011 om 21:47

    het wordt vast geweldig! geniet er van saampjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. liefs uit Weert16 mei 2011 om 22:11

    Lieverds GENIET !!!!!! weterusten xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wens jullie morgen een fantastische dag toe!!!
    Het enigste wat jullie morgen mogen doen is GENIETEN!
    En dat gun ik jullie van harte in de moeilijke tijd!

    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enorm veel plezier en laat jullie vooral verrassen. Genieten .....

    Groetjes Elisabeth
    (Pingjum, Friesland)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi lieverds,

    Geniet!

    xxxxxjes Eus Els en de kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens jullie enorm veel plezier!!!
    Geniet!!
    (ps Joost ik heb je een mail gestuurd (2x) over optredens van mijn toneelvereniging, heb je die gekregen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ric, ing en bo16 mei 2011 om 22:59

    HEEEEEEEEEEEl VEEEEEEEEEEEl plezier morgen weet zeker dat het weer een dag wordt om nooit te vergeten . Geniet ervan en ik kan niet wachten op de verhalen en de foto's want ik ben ook heel benieuwd .
    xxxxxxxxxx

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel plezier morgen!!!!
    Als het droog is zal ik hier het luchtruim
    in de gaten houden, dan ga ik er helemaal
    voor zitten.
    Voor nu zeg ik: Weltrusten, slaap lekker.
    Voor morgen: Geniet!! Van alles wat jullie
    gaan beleven en van elkaar.
    xXxXx Borculo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Spannend allemaal.

    Laat het maar gebeuren en dan zullen jullie vast en zeker een geweldige dag beleven.

    Om 06.30 uur draai ik me nog een keer om.
    Om 07.30 uur doe ik dat denk nog een keer.
    Kortom, ik lees wel hoe het is geweest en denk dat er vast wel weer een paar foto's verschijnen.

    Make it count!!!!!
    Je neeffie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Spannend! Het gaat vast geweldig worden, laat alles maar over jullie heen komen!
    Heel, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HEEEEEL VEEEEL plezier, laat het maar lekker over jullie heenkomen, het wordt vast FANTASTISCH.
    xxx helma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ga mijn best doen voor mobieltjes, ik heb er een half jaar geleden al veel opgehaald voor een vriendinnetje met MS, dus ik hoop dat mensen nog wat hebben liggen..:))
    Fijne dag!
    Groetjes, Yvonne (moeder van Kyara)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Schatten Heeel veeel plezier geniet ervan en laat alles over jullie heen komen.
    Dikke Dikke Knuffel van een
    Lubbelaaf xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pieter, Jet , Daan en Niek17 mei 2011 om 08:48

    Hallo lieve mensen,

    Jullie zitten nu waarschijnlijk al op de snelweg of in het luchtruim, maar toch wilde ik jullie nog even zeggen: heeeeeel veeeel plezier!!
    Knuf Jet

    BeantwoordenVerwijderen