vrijdag 6 mei 2011

Het Keukenhof en vandaag......

Gisteren dus een dagje Keukenehof gehad. Het was gezellig, hebben veel gelopen en hebben enorm veel tulpen en blauwe druifjes gezien. Naar mijn idee waren we net een paar weken te laat, want er waren veel velden gevuld met alleen maar stengeltjes zonder bloem. Blijft het feit dat het toch erg mooi was, maar dat ik ook niet snap dat er mensen vanuit de hele wereld hierheen komen om die ene speciale bloem te zien. Na de nodige kilometers zijn we weer naar huis gegaan om Roosje na het eten naar bed te sturen, omdat ze het helemaal gehad had. Fleur en ik zijn nog even weggeweest voor een bijzonder iets, maar hier kom ik later nog eens op terug.

Vandaag is er eigenlijk niet veel gebeurd. We hebben het rustig aan gedaan en hebben het altelier even uitgebreid met wat extra sjablomen, spuitbussen en nieuwe doeken. Morgen hebben we weer een mooie dag voor de boeg waar we uitgerust heen willen. Dit betekend dat het huis op tijd naar bed moet, maar of dat gaat lukken........We zullen het wel zien.

Jullie vannacht en morgen ook veel plezier en smeer elkaar morgen maar eens goed in, want het blijkt warmpjes te worden.

Laafje Joost

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie weer een mooie dag hebben beleefd . Hopelijk volgen er nog velen. Er staan in elk geval nog leuke dingen op het programma komende tijd heb ik vernomen dus dat zal best goed komen.
    En wat staan de meiden leuk op de foto's zeg super hoor.
    dikke knuf weer en tot gauw

    xxxxxxxxx

    Ing en natuurlijk ook van ric en bo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sander,sabine,thym en tess6 mei 2011 om 22:48

    Heerlijk dat jullie zo aan t genieten zijn!!! Top!! Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop nog heel veel van dit soort leuke belevenissen van jullie te mogen lezen !!

    Moeder van 3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad ik hoop ook dat jullie nog zo veel mooie dagen met elkaar hebben, je foto's zijn inderdaad erg goed, de foto van roos in rhenen is sper mooi, ik blijf jullie gefacineerd volgen. dikke knuf voor jullie allemaal, rob en helma

    BeantwoordenVerwijderen