vrijdag 5 augustus 2011

Drievliet....

Zo hier even een kort blogje over onze andere kanjer. Deze heeft het op het moment ook niet echt makkelijk en wij proberen er ook voor haar te zijn. We doen ons best en na een kort overleg hadden we besloten dat ik vanmiddag met haar naar attractiepark drievliet zou gaan. Een park met leuke speeltjes waar ze zich prima kan vermaken.

Met lood in mijn schoenen ben ik vertrokken, maar gelukkig kan ik zeggen dat het een schot in de roos was. We hebben alles gedaan wat ze wilde doen en ze heeft van voor tot en met achter genoten. We hebben snoep gekocht, maar de ijsjes, broodjes en suikerspin waren ook erg lekker. Nee lieve mensen, ondanks mijn tegenstrijdige gevoel, ben ik heel blij dat we geweest zijn. Ik hoop heel erg dat we van de week nog zoiets kunnen doen, maar dat hangt af van Fleur. Deze dag pakken ze Roos in ieder geval niet meer af.

11 opmerkingen:

  1. hey Joost, wat ontzettend knap dat je dat gedaan hebt, en wat super dat Roos en jij zo genoten hebben, nogmaals mijn respect hebben jullie dubbel en dwars al meerdere malen verdiend...

    knuf, voor jullie allen,vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal Roos het fijn hebben gehad samen met haar vader even in een andere wereld. Super!!!! Bewonderenswaardig dat jullie dit hebben kunnen doen.
    We denken aan jullie.

    Heel veel liefs Ronald, Anissa en Sepha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Goed gedaan!
    Ik hoop toch, slaap lekker!
    Liefs, Majella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roos met haar allerliefste papa er even tussenuit! Wat zal ze genoten hebben!
    Wederom respect voor jou en jullie!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel veel liefs uit Weert6 augustus 2011 om 09:28

    EEN SUPERPAPA!!! dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed van je! !! Je bent een toppappa!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Joost
    Volgens mijn 3 dochters ben jij de beste vader van de hele wereld!!!
    en ik kan niet anders als mijn diepe respect uitspreken over hoe jullie alles proberen te doen!
    Dikke kus
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lieve papa die met je mee gaat en een zorgzame moeder die voor haar andere dochter zorgt.
    Respect voor jullie alle 4
    Dikke knuf uit Ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat moet dat heerlijk zijn voor roos
    zo een dagje met haar papa op stap
    en alle aandacht te krijgen
    fijn dat jij ook een goed gevoel hieraan over hebt gehouden.
    xxx liebeth en andrew

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sander,sabine,thym en tess8 augustus 2011 om 22:58

    Fijn zeg ben blij dat het een dag is geworden die ook nooit meer vergeten wordt dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen