woensdag 3 augustus 2011

Gewoon twee foto's......


40 opmerkingen:

  1. Ik zie een mooi gezin , waarbij de ogen zoveel verdriet uitstralen..
    Met een traan over mijn wang..
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gezin...
    Respect hoe jullue het toch allemaal doen...
    sterkte met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke kus uit Weert4 augustus 2011 om 00:38

    Ben zo blij jullie morgen te knuffelen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel liefs en heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel knussen uit hunsel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joyce van der Zalm4 augustus 2011 om 08:04

    Dit zijn geen gewone foto's......
    Koester ze en koester elkaar.
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anouschka, mama van Nienke*4 augustus 2011 om 08:21

    Hye lieverds,

    Ik kan het niet helpen, dikke tranen bungelen over mijn wangen... en het zijn zulke mooie foto's!!! Met zulke lieve en mooie mensen.

    Veel liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve zoon,
    'Ogen zijn de spiegels van de ziel'
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O Joost en Nicole,
    Vreselijk mooie foto's waar het verdriet zo intens zichtbaar is.....
    Het raakt me tot op het bot.
    Ik hoop zo op goede dagen en momenten voor jullie viertjes....
    kusss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. pfffff, da's even slikken! ik zit hier op de vroege ochtend in tranen, wat verdrietig toch.
    Ik weet niet wat ik moet zeggen. we Leven zo met jullie mee
    Liefs Jolanda en Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie zijn letterlijk en figuurlijk een prachtig gezin. Ik hoop op een goede, zonnige dag voor jullie vandaag.
    Lieve groet,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pffft, ff geen woorden....
    XXX Survivor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ricardo, ingrid en bo4 augustus 2011 om 11:05

    Lieve vrienden,
    En toen was seffie stil..........

    Dikke kus.
    Ricardo, ingrid en Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is mooier als je blogdipje.
    Dit zijn foto's die zo veel zeggen.
    Een dikke knuffel uit Ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo op het eerste oog een geweldig mooie foto van een super mooi gezin, maar wat een verdriet zie ik......en wat doet dat me pijn! Ik zou zo graag iets voor jullie willen doen, maar dat kan niet....ik kan er alleen maar voor jullie zijn, en ik zal er alles aan doen omdat waar te maken. Dikke kus Steef

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's van een liefdevol gezin.
    Maar wat een verdriet schuilt hier achter!
    Kus Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waar ik steeds aan moet denken is, is er nou echt niemand die iets kan doen? echt niet? dit kan toch niet gebeuren?? zo jong..pffff begrijp hier niets niets van,
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. koesteren die foto,s,wat mooi en toch ook zo verdrietig.dikke knuf yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. steven en betsie4 augustus 2011 om 12:13

    Wat een mooie foto's. Met tranen in de ogen kijken en lezen we jouw blog Joost.
    Petje af over alles.
    Dikke knuffel van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige foto's en het koppie van Fleur, zo'n mooi meisje met zoveel kracht!!!! Je ziet het verdriet in haar en in jullie ogen.... Vooral de 1e foto met de dikke kus die jullie geven aan Fleur, een voorzichtig lachje op haar gezichtje, wat een meid! Wat een bijzonder meisje is ze toch!!! En wat zijn jullie een prachtig gezinnetje, Roos is ook al zo'n mooi meisje, en jullie als papa en mama: KANJERS!!! dikke knuf Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  20. foto's zeggen soms meer dan woorden
    in dit geval is dat zeker zo, alles wat je niet schrijft in het blog lees ik in de ogen op de foto!!!
    waarom???vraag ik me af.....nergens een antwoord...
    heel veel sterkte zeg ik, en geniet nog zoveel mogelijk van elkaar....de tranen lopen over mijn wangen

    liefs vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tranen rollen over mijn wangen!!
    Zoveel verdriet dat ik zie in jullie ogen!!
    Maar wat een kanjers zijn jullie stuk voor stuk!!
    We denken enorm veel aan jullie, we weten niet wat we moeten zeggen!!

    Hou van jullie

    Veel liefs Merel en Dirk
    Henk en Ineke
    Susan en Halim!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zomaar wat foto's.
    Het is dat er 1 kind een zuurstofmaskertje draagt en witjes ziet, maar wie niet weet, wie jullie zijn, kan niet vermoeden welke tragedie achter deze foto's schuilt. Voor degenen die het wel weten snijden deze plaatjes door het hart.

    Sterkte voor jullie 4tjes, maar ook voor de naaste familie, vrienden en iedereen die jullie kent/lief heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie foto's maar wat een verdriet stralen ze uit. Dat komt echt binnen.

    Dat hartje om de hals van Fleur, hangt de andere helft bij Roos?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie foto's geen woorden voor.
    We denken veel aan jullie.
    Dikke knuf voor jullie 4-tjes, kanjers.

    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Foto's zeggen soms inderdaad meer dan woorden. Het zijn prachtige foto's waar de liefde voor elkaar vanaf spat. Maar ook foto's waar wij als bloglezers een enorme brok van in de keel krijgen en de tranen over de wangen stromen. Wat moeten jullie toch veel doorstaan... zo oneerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie foto's mààr zo triest, die ogen...???

    Liefs Jopie en Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel erg mooie foto's.
    Ik denk elke dag aan jullie.
    Xxxxxx Anissa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik geloof dat ik al eerder iets heb geschreven in de trent van, als we nou alle tranen van iedereen kunnen opvangen en daar 'het' medicijn van maken.........
    Maar naast wat ik hier veel heb gelezen over het verdriet wat op de foto's te zien is heb ik het gevoel dat de liefde, kracht en trots er net zo hard van af straalt. Niet alleen trotse ouders. Op de eerste foto heb ik het idee dat Fleur ook echt trots is op haar ouders die haar tegelijk zo'n dikke zoen geven. Prachtig!
    Juist door al die gevoelens bij mekaar doen deze foto's denk ik zo veel. In ieder geval bij mij.
    Goede nacht geweldig gezin! Majella

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige foto s...slik....
    Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja dat is zo fleur straalt uit dat ze trots is op haar ouders. Dat ze weet dat zij en Roos heel veel onverwaardelijk houden van dit bijzondere meisje. En alles voor haar zullen en willen doen.Wat een foto...Ben (bernadette)Ja dat is zo fleur straalt uit dat ze trots is op haar ouders. Dat ze weet dat zij en Roos heel veel onverwaardelijk houden van dit bijzondere meisje. En alles voor haar zullen en willen doen.Wat een foto...Ben (bernadette)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En noem het maar niet "Gewoon twee foto's"...
    Liever "twee bijzonder mooie foto's"...
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dikke knuffel!!!!
    Eus Els en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Twee schitterende foto's van een liefdevol gezin!!
    Maar wie in jullie ogen kan lezen ziet bij ieder van jullie zijn eigen verhaal, verdriet en allergrootste angst....
    Blijf zoveel mogelijk foto's maken, die zullen straks van onschatbare waarden zijn!
    Ik denk aan jullie...
    Heel veel liefs en een dikke knuffel
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel confronterend en heel ontroerend................

    BeantwoordenVerwijderen
  35. sander,sabine,thym en tess5 augustus 2011 om 01:03

    Jeetje Joost.................. dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  36. tranen in me ogen brok in me keel
    wat een mooie foto's verdriet zie je in de ogen maar de liefde voor elkaar straalt er ook vanaf.
    een geweldig gezin
    sterkte!!!!!!!
    xx andrew en liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  37. mooie foto's.....tranen in mijn ogen wat een oneerlijke wereld...broertje kon ik je maar vasthouden...je ogen het verdriet het doet me zeer jullie zo te zien...moeilijk een strijd die jullie niet winnen...heel pijnlijk hvj x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel veel respect voor jullie..
    Ik ben een aantal jaren geleden ook een superlieve vriendin van mij verloren.. Die ook de strijd heeft verloren..
    Ik leef met jullie mee en weet hoe het voelt..
    Ookal ken ik jullie niet..
    Heel veel sterkte!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen