maandag 15 augustus 2011

Moeder en dochter......

39 opmerkingen:

  1. ....dikke kus en veel knuffels xxx

    Emmi, Naomi, Mirjam & Stefan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie foto, en ook hiervoor geld, een foto zegt soms meer dan duizend woorden!!!

    heel veel sterkte vannacht, morgen jullie zijn voortdurend in mijn gedachten en het kaarsje brand.

    liefs vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poeh, dwars door mijn hart gaat deze foto.
    Zo veel gevoel maar geen woorden om het te omschrijven. Zou willen dat ik het inminse verdriet kon wegnemen, minstens verzachten.
    Ik wens jullie alle kracht van de wereld voor het afscheid van morgen.

    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hartverscheurend...

    heel veel kracht toegewenst voor morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ontroerend,prachtig,verdrietig,boos.............
    heel veel sterkte straks.

    liefs helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Joost,Nicole,Roos,opa's en oma's

    Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen voor morgen.
    Zoveel zinnen schieten door mijn hoofd,maar toch geen een kan het verdriet,wat jullie zullen hebben,verzachten.
    Heel veel kracht voor nu,morgen en de toekomst..

    Lieve dappere Fleur,
    Ik weet niet waar je nu heen gaat,ik hoop alleen dat het daar net zo'n veilig,warm en liefdevol plekje is, als bij Papa,mama en Roos.
    Dag meisje...

    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto, deze zegt meer als 1000 woorden. Wat een moeilijke dag moet het zijn geweest .Jullie waren voortdurend in mijn gedachten.
    Vandaag ( het is inmiddels al 1.00 uur) is het afscheid met de dienst in de kerk . Een zware dag voor jullie maar ik hoop dat het een mooie dienst wordt waar jullie met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
    Tot straks

    Liefs ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. slik....... wat mooi!!! Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig...
    Ben in gedachten bij jullie morgen.

    Marlin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iedere ochtend bij het wakker worden gaan mijn gedachten gelijk uit naar jullie. Deze dag toch wel in het bijzonder. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht voor straks en in de toekomst.
    Tot vanmiddag in de kerk.

    Lieve groet Anita Wezenberg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag lieve Fleur...Rust zacht!

    Wat een mooie, maar ook verdrietige foto.
    Heel veel sterkte straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, slik.....
    Weet niet wat ik moet zeggen...

    Heel veel strekte vanmiddag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor de foto geen worden.
    Ik kan er helaas niet bij zijn vandaag dus heel veel sterkte.

    Like a castle
    Built upon a sandy beach
    Gone too soon

    Like a perfect flower
    That is just beyond your reach
    Gone too soon

    Born to amuse
    To inspire to delight
    Here one day
    Gone one night

    Like a sunset
    Dying with the rising of the moon
    Gone too soon


    ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh boy, wat een mooie maar ook ontroerende foto.
    wat moet het moeilijk geweest zijn, DE LAatste keer. heel veel kracht en sterkte vandaag, het wordt vast een helezware dag, maar jullie kennende een waardig mooi geheel in de gedachte van jullie FLEUR uitgevoerd. een dike kus, helma
    zal er vanmiddag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dikke knuffel.
    Tot vanmiddag.
    Eus Els en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik lees al een tijd de blog en ik heb zoveel bewondering voor jullie. De strijd is lang en zwaar geweest en het grote verlies nu een plekje geven zal niet minder zwaar zijn. Veel sterkte vanmiddag.

    Anja (KPN)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liefde en verdriet in 1 foto.....
    kus...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pffff wat een mooie foto.

    Tot vanmiddag dikke kus van Danny en Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel sterkte vandaag!
    In gedachten bij jullie!
    Dikke knuffel
    Marjolein Goemans- Annema

    BeantwoordenVerwijderen
  20. sander,sabine,thym en tes16 augustus 2011 om 08:36

    PRACHTIG maar ook zo verdrietig!! dikke kus en tot vanmiddag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie foto!
    Veel sterkte vandaag
    May the angels lead here in.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met geen duizend woorden te beschrijven, zo mooi deze foto en zo mooi de liefde tussen moeder en kind.
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als ik doodga
    hoop ik dat je erbij bent
    dat ik je aankijk
    dat je mij aankijkt
    dat ik je hand nog voelen kan.
    Dan zal ik rustig doodgaan
    Laat mijn hand maar los
    In mijn vuist neem ik al je liefde mee naar boven

    Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dag...lief, mooi, dapper, sterk, bijzonder meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele Mooie foto! Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor vandaag, maar ook in de tijd die komen gaat. Een meelezer, C

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende foto! maar tegelijk ook zo emotioneel, hartverscheurend. Lieve Joost, Nicole en Roos, heel heel veel kracht toegewenst. Dikke kussen Edward, Lisette, Twan, Max en Tim

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel veel sterkte vandaag. Veel mensen waaronder ikzelf zullen aan jullie denken......

    BeantwoordenVerwijderen
  28. pffff wat mooi zeg, dikke kus hank

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ieder afscheid is de geboorte van een herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Kippevel!!!!!
    Lieve Fleur, rust zacht meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een ware liefde de hand van jou mama in jou hand krijg kippevel zo lief zo mooi en toch zo ontroerd rust zacht lief mooi,meisje je was een dappere meid ondanks zoveel strijd rust zacht slaap lekker en waak over je familie.xxxx veel liefs annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie foto....maar ook ontzettend verdrietig en hartverscheurend.
    Sterkte vanmiddag en zeker ook voor de dagen/weken die nog komen gaan....

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een traan drupt over mijn wang.....deze foto is zo mooi, ontroerend, alles zeggend.
    Sterkte lieve mensen.

    Groet,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Slik... tranen lopen weer over mijn wangen. De band met je kind is voor eeuwig en altijd. Onlosmakelijk blijf je met elkaar verbonden. Veel liefs v Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wens jullie heel veel sterkte vandaag met het afscheid van Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
    Fleur was zo'n schat van een meid.
    Denk veel aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen