zondag 14 augustus 2011

NIET de Dorpsstraat in !!!!!!

Zo lieve mensen het is bijna zover en het voelt alsof er een steen in mijn maag ligt. Ondanks die steen moet ik op het laatste moment toch nog het één en ander regelen. Niet erg en dit blog is daar een onderdeel van. Vanmorgen ben ik met Ellen even naar de kerk geweest en we hebben gezien dat er daar enorm veel mensen in kunnen. Probleem is echter dat het parkeren bij de kerk wel eens een probleem kan worden.

Hoe druk het dinsdag wordt dat kan ik niet vertellen, maar het is wel verstandig dat jullie NIET de dorpsstraat in rijden. Wie hier inrijd kan wel eens in de problemen komen en voordat je weer terug bent ben je zo 10 minuten verder. Het meest verstandige is dat jullie de auto parkeren op de Osijlaan. Hier is een grote parkeergarage en buiten is er een grote parkeerplaats waar je kunt staan met een blauwe kaart / geldautomaat. Voor de rest kan ik jullie melden dat we een redelijk druk programma hebben en we ook echt om 13.30 uur beginnen.

Laafje Joost

14 opmerkingen:

  1. Oh kind toch, een 'steen' op je maag?
    Maar je bedoelt een 'rotsblok'
    Pffff....
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel sterkte, we denken aan jullie.
    Pffff wat is dit toch verschrikkelijk!!!

    Dikke knuf van ons xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joost en familie
    Heel veel kracht en sterkte morgen , ik hoop dat ondanks dit natuurlijk een grote nachtmerrie is , dat jullie er wat ''moois'' van kunnen maken
    En om de eoa reden heb ik daar alle vertrouwen is .
    Ik als onbekende ben er virtueel bij morgen

    Groet moeder van 3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n zware dag!!
    Superdikke knuffel en een hele dikke kus
    Eus Els en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je waar ik steeds aan moet denken, je kent de tekst sterven doe je niet ineens maar iedere dag een beetje waarschijnlijk wel. Ik denk dat als je je kind verliest het niet een beetje is maar dat er gelijk een stukje van jezelf met je kind meegaat. Heel veel sterkte vandaag.
    Melina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon even een hele dikke kus!!

    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joyce van der Zalm15 augustus 2011 om 13:31

    En weer aan anderen denken die deze, voor jullie zo moeilijke tijd.... Fleur had het niet van een vreemde!
    Sterkte op deze enorm moeilijke dag van definitief afscheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedenk, misschien niet morgen, maar later :

    De zon gaat onder, maar NOOIT uit !

    Veel liefde en kracht gewenst, voor morgen en daarna...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij passen morgen op Lotte en Anna ,maar zijn
    in gedachten bij jullie
    Heel veel sterkte

    Marcel en Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve mensen, heel erg veel kracht gewenst bij het afscheid van jullie meisje, zo vreselijk moeilijk. Ze krijgt vast een prachtige plechtigheid. Hier een gedichtje voor jullie Fleur:

    Als ik je mis
    kijk ik naar
    de sterren
    tover je stiekem
    naar benee
    dan ben je
    voor heel even
    een zeester
    in de zee

    (Berend-Jan Challa)

    Heel veel liefs v Mirella & familie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pieter, Jet, Daan en niek15 augustus 2011 om 21:08

    Dikke, dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joost, Nicole en Roos,

    Heel, heel veel sterkte en kracht gewenst....
    Zal in gedachten bij jullie zijn.

    Een Vader

    BeantwoordenVerwijderen