woensdag 30 maart 2011

bloedbeeld, Isa en het weekend

Vandaag was het weer tijd voor een bloedbeeld. Zoals we al hadden verwacht was die een stukje beter dan de vorige keer.


Het gevolg is dat Fleur zich de afgelopen dagen bijzonder goed heeft gevoeld. Dit betekend automatisch dat het met de rest van de fam ook goed gaat. Op het werk gaat het erg lekker en de thuissituatie is ook een stuk relaxer. Goed bericht betekend niet dat alles in kannen en kruiken zit, want of de kuur van aanstaande maandag doorgaat moeten we nog maar zien. Tot die tijd gaan we nog een hoop meemaken.

Om te beginnen gaan we morgen afscheid nemen van Isa. We nemen Roosje en Fleur mee en zoals wij alles inschatten kan het best wel eens heftig worden. Nicole en ik zijn net nog even heen en weer gereden om de ouders te condoleren en het was fijn om ze even vast te houden. We hebben ze nog even gesproken en mijn respect voor deze mensen is ongekent hoog. Zulke sterke mensen kom je maar zelden tegen en ben blij dat ik even kon huilen. 

Maar goed, ook het weekend staat voor de deur en volgens de weermannen en weervrouwen wordt het boven de 20 graden. Dit betekend dat deze heer zijn bijzonder mooie benen weer laat zien aan de rest van Nederland. Ruim 20 graden YESSSS!!!! maak me gek. Jammergenoeg moet Nicole werken dus moet mijn brede rug maar ingesmeerd worden al mijn buurvrouwen, want jullie weten wat ik zeg over de zon. Hij is mooi, maar ook zeer gevaarlijk!!!!!!

Tot over een paar minuten, uren of dagen.

Het laafje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten