zondag 27 maart 2011

Rustig....

Zondagavond 27 maart, 21.40 uur het weekend is weer voorbij. En hoe???? Na dat litertje bloed is ze een lekkerstuk opgeknapt. Ze zit beter in haar vel en het hele weekend zat er een lichtroze kleur op het bekkie. Dit was fijn om te zien en hopelijk blijft het ook even zitten. Ondanks de kleur is ze nog wel moe en hebben het om die reden ook lekker rustig aangedaan. Gisteren heeft ze tot 13.30 uur in haar pyama rondgelopen en heeft daarna met haar BFF-vriendin en filmpje gekeken. Roos was lekker op tijd wakker en heeft een bordje met haar naam erop gemaakt voor de schooltuinen. Voor de rest hadden we een aantal verjaardagen en hebben vanmiddag ook genoten van de zon. Eigenlijk was het dus een rustig weekendje. Dit betekend ook dat er weinig te bloggen valt. Morgen start er weer een nieuwe week met nieuwe kansen. Hoe de week gaat verlopen zou ik niet weten en dat wil ik ook niet weten. Ik leef nu en daar geniet ik van. Jullie vanavond, vannacht en morgen veel plezier en wie weet morgen.

Laafje Joost

1 opmerking:

  1. Ook wel weer eens lekker hé zo'n weekendje, jullie hebben zat andere weekenden achter de rug,hoop dat t ook een redelijk rustige week gaat worden voor jullie, voor zover je van rustig kan spreken, trouwens twee weken gelden voor t eerst bloeddonor geworden, maar na jou blog van van de week, wel een nog beter gevoel over.Nou joh weer heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij.XXX

    BeantwoordenVerwijderen