vrijdag 4 maart 2011

Midas.....

Zo, en na de kuur van Fleur was het tijd om richting Breda te vertrekken. De meiden lieten we thuis, want het leek ons niet verstandig om ze mee te nemen naar de begrafenis van Midas. Ja mensen, jullie lezen het goed. We zijn er geweest. De een zal wel denken dat we dat beter niet hadden kunnen doen, maar ik ben blij dat we geweest zijn en het was heftig, héél erg heftig.

Aan het eind heeft zijn moeder, dit naast de kist op de vloer zat, omschreven hoe Midas is / was en kan jullie melden, dit was erg emotioneel. Wat ik zelf erg mooi vond, maar ook dapper, is dat de ouders zelf, Midas naar buiten hebben gedragen. Op de achtergrond werd het nummer Heal The World van Michael Jackson gedraaid en op dat moment werd het zelfs mij teveel.

Ik heb alles maar laten gaan en het luchtte niet op. De brok in mijn keel bleef en mijn hart huilt steeds meer als ik nu terugdenk aan wat ik vanmiddag heb gezien. Of ze dit blog nog meelezen weet ik niet, maar Erik, Paulien en Lieve wat waren jullie sterk en dapper en wat een dienst.

En Midas.......dit nummer is voor jou !!!!

3 opmerkingen:

  1. Wat enorm knap van jullie om te gaan!
    Een hele dikke knuffel voor jullie en ook voor de familie van Midas.
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Joost,
    Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal van de leg zijn. Een begrafenis valt nooit mee maar al helemaal niet als zo'n ventje pas 6 jaar oud is en al zo'n lijdensweg achter de rug heeft. Voeg daar dan jullie eigen rot-situatie bij, nou, dan heb je niet veel meer nodig!.
    De ouders van Midas moeten door, maar zullen zich vertwijfeld afvragen: "hoe"? Ik wens hen heel veel sterkte, kracht en moed toe om deze moeilijke nieuwe weg in te slaan.
    En voor jullie? Kom op hè, blijf ervoor gaan!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief!!

    Fijn dat jullie er waren. Heb jullie erna helaas gemist , maar kan me ook voorstellen dat jullie je zakken vol hadden ...

    Geniet lieve mensen !!

    BeantwoordenVerwijderen