vrijdag 25 maart 2011

Dag lieve ISA.....

Lieve mensen,

Isa is vandaag overleden. We hebben deze dame van 9 jaar in Villa Pardoes leren kennen. Ze heeft ons laten zien wat vechten is en dat je niet zomaar moet opgeven.

In gedachten zijn we bij Rene, Esmee, Luuk en Fenne, want waar die de afgelopen weken doorheen gegaan zijn en het grote verlies wat ze nu moeten dragen was en is onmenselijk. Wij wensen deze lieve mensen vanaf deze plek ook alle kracht en liefde toe die ze verdienen.

En Isa.....is en blijft in mijn ogen een grote KANJER.

ISA en haar MAMA, oftewel twee KANJERS!!!!

11 opmerkingen:

  1. lieve joost nicole fleur &roos
    Gecondoleerd,met het verlies van isa
    het meisje heeft hard moeten vechten en heeft het helaas verloren isa is en blijft een enorme kanjer
    en er zijn genoeg mensen die aan haar zullen denken waaronder ik ik heb vanaf het begin mee gelezen met een brok in mn keel ik wens de ouder broertje en zusje een hele warme knuffel toe
    X'Mellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ongelooflijk triest weer dit bericht...
    Heel veel sterkte voor alle familie en naasten.
    Lieve Lisa. ...rust zacht. .wat Joost al zegt, je bent een kanjer...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sander sabine thym en tess25 maart 2011 om 20:12

    Waarom Waarom Waarom??? Al die vreselijke dingen die jullie allemaal mee moeten maken houd het dan nooit op!!! Wij wensen jullie en natuurlijk de familievan Isa heel veel sterkte

    Voor de rest heb ik geen woorden... dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rust zacht lieve en dappere Isa.
    Opgeven betekent niet altijd,dat je te zwak bent om door te gaan. Het kan ook betekenen,dat je sterk genoeg bent om het los te laten. Veel kracht en sterkte voor Esmee, Rene, Luuk en Fenne...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En weer rollen er tranen over mijn wangen. Al heb ik al een tijdje geen reacties gegeven, ik lees nog steeds trouw de blogjes.

    En steeds merk ik dat mijn leven gewoon doorgaat in de dagelijkse sleur. Steeds leer ik opnieuw om met beide benen op de grond te blijven staan. En steeds opnieuw zweef ik weer door alsof er niks aan de hand is.

    Lieve Isa, ik ken je alleen maar van een paar blogjes en van de bovenstaande foto. Ik weet dat ik je nog wel eens zal zien wanneer ik 's nachts naar de donkere hemel staar. Ik weet dat je je plek hebt gevonden in de heldere zwarte lucht waar jij met alle kracht die je de afgelopen maanden hebt laten zien jouw ster ongekend mooi zal laten stralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte allemaal met dit bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier zijn gewoon weer geen woorden voor. Ik wens de familie van Isa, en jullie natuurlijk ook, heel veel kracht om dit afschuwelijke drama te kunnen dragen. Weer een mooie ster aan een hemel ...

    Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte allemaal heb er geen woorden voor liefs uit Oostvoorne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ingrid ,ricardo en bo26 maart 2011 om 23:41

    Wat verschrikkelijk. Gecondoleerd met dit verlies . We wensen jullie en zeer zeker de familie van Isa alle sterkte toe.
    xx
    Ingrid en de rest van de fam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En toen was ik wederom stil...
    Heel veel sterkte voor iedereen
    Liefs Lin

    BeantwoordenVerwijderen