maandag 28 maart 2011

voor Isa van Roos

Zaterdag zat ik met Roosje achter de laptop en negen van de tien keer draai ik op de achtergrond een muziekje. Zo kwam er een nummer voorbij waar bij mij telkens de rillingen over me rug lopen en me huid vol kippenvel staat. Roos vroeg hoe dit kwam.

Ik gaf dit als voorbeeld,

De avond voordat Fleur haar arm werd verwijderd heb ik met haar in de knutselkamer gezeten en tijdens het schilderen vlogen er een aantal nummers voorbij op de radio en cd-speler. Dit was zo'n voor ons een vrij intens moment en hebben eigenlijk ook niet veel tegen elkaar gezegd. Allebei zaten we naar het doek te staren en deden niet echt veel. Nu een paar maanden later zijn die nummers voor mij goud geworden. Telkens als ik die nummers hoor moet ik aan een avond denken die ik nooit, maar dan ook nooit meer zal vergeten.

Roos begreep dit, want zij had dat met het nummer If you don't know be my now wat gezongen word door Ben Saunders. Ik vroeg wat ze voelde en wat er door haar heen ging. Dit was een moeilijke vraag die ze niet kon beantwoorden. Het antwoord of ik achter het liedje wat foto's moest plakken van Isa was wel duidelijk. JA!!!! Dit hebben we dus samen gedaan met de foto's die we hadden. Het zijn er niet veel, maar voor Roos en ons zijn ze toch zeer bijzonder.

Uiteraard hebben we voor het plaatsen toestemming gevraagd aan Rene en Esmee.

12 opmerkingen:

  1. Lieve Roos
    Wat ontzettend lief van je...
    Dikke knuffel uit Ruurlo
    Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Increadable Special Always!
    Roos wat mooi van je!!!! Héél bijzonder.
    Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. esmee mama van isa een heel bijzonder meisje28 maart 2011 om 22:08

    mooi..... bedankt

    dikke kus Esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...... Slik en snik.....
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als de muziek zachtjes speelt en je voelt dan vreugde of verdriet. Op zo'n moment is elk gesproken woord er één teveel.

    Dus zet ik hem nog een keer op en sssssssssssssssssssssssst..............

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beelden en muziek zeggen soms meer dan woorden!
    Geweldig Roos!
    Oma Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Roos
    een woord "prachtig"
    knuf oom Jan en tante Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ingrid ricardo en bo29 maart 2011 om 21:32

    Lieve Roos

    Wat een prachtig gebaar van jou . Heel bijzonder heb met tranen in mijn ogen gekeken. Het blijft oneerlijk dat zo een jong leven voorbij is.
    xxxxxxxxxxx

    ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kippevel....zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sabine,sander,thym en tess30 maart 2011 om 22:55

    Wauw Roos wat heb je dat mooi gemaakt met Papa

    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Roos,

    Heel ontroerend en mooi!

    Kus Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve mooie Roos, wat maak jij toch veel mee in je jonge leventje....
    En wat staat je nog veel te wachten..
    Vind het zoooooo oneerlijk!!!!!!!
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen