dinsdag 21 juni 2011

En daar is de volgende bult......

Lieve mensen, hoe ik het precies moet vertellen zou ik niet weten, maar we hebben eigenlijk een klote dag achter de rug. Fleur heeft voor de zoveelste keer een bultje gevonden en dit keer zit hij aan de linkerzijkant ter hoogte van haar borstkas.

Dit betekent dat er nu een vlekje op haar longen zit, een bultje in haar stomp, een bultje op haar linkerzij en een bult in haar rechteronderbuik. Met andere woorden die vuile vieze gore tering kanker zit overal.

Weltrusten allemaal en waarschijnlijk tot morgen.

Laafje Joost

43 opmerkingen:

  1. K*t!!!!
    Ik heb geen woorden.... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even geen woorden....
    Maar denk wel veel aan jullie
    sterkte en een hele dikke knuffel
    Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sprakeloos.....
    Jullie zijn..maar ik denk dat vele hetzelfde hebben....iedere dag in mijn gedachten!

    Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg verdrietig !!
    Denken aan jullie xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzetttend triest!!!!!
    Hele dikke knuffel vanaf hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat intens verdrietig en hoe hopeloos machteloos.
    Denken aan jullie.

    Albert en Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sandersabine,thym en tess21 juni 2011 om 23:28

    KLOTEZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen woorden denken aan jullie en hele dikkke knuf
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kutzooi gatverdamme

    ben verdrietig met jullie

    marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vreselijk bericht.
    Sterkte. We denken aan jullie.

    Liefs Ronald, Anissa en Sepha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lieverds,

    ik weet, een schrale troost, maar jullie zijn continu in mijn gedachten.
    Dikke knuffel voor jullie viertjes...

    `juf`Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. NEEEEEEEE,wat moet dat verschikkelijk voor jullie allemaal zijn om elke keer weer wat te ontdekken. Hoop dat de pijn en de aftakeling nog heel erg lang op zich laten wachten.
    Ik heb diep respect voor jullie hoe jullie ermee omgaan.

    Heel veel sterkte weer.

    Sandra van der Ploeg

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Godsamme.........vreselijk dit......
    Lieve knuffels xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. roos coppelmans22 juni 2011 om 01:13

    wat moet je nu nog zeggen..... ik weet het effe niet meer....

    Dikke knuffel Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een traan rolt over mijn wang!!
    In gedachte bij jullie!!

    Liefss Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Iedere dag in gedachte bij jullie
    Heel erg veel liefs uit Oostvoorne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik begrijp er allemaal niets meer van.

    Dikke kus HANK

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als heel je leven nog voor je ligt
    En je hebt nog maar zo'n kort vooruitzicht
    Dat is echt niet te bevatten
    O lieve heer geef fleur nog heel veel dagen en nachten

    Heel veel kracht toegewenst

    Marian Seijsener

    BeantwoordenVerwijderen
  19. in gedachte bij jullie
    elke dag!
    heel veel sterkte

    xxxxjes Mireille ,Bart,Sanne,Daan,Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier zijn ook weer een aantal vloek woorden gevallen !
    Dit gaat gewoon te snel.

    Sterkte, dikke kus van Danny en Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je weet dat het komen gaat en als het dan .................... komt het vreselijk hard aan (@#$!%^!&@>>&@#&@) wat daar staat wil je niet weten.
    Carpediem een trouwe bloglezer

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve alle 4,

    KUT wat erg!!!! Vreselijk vreselijk kutkanker waarom nou zo'n lief mooi vrolijk meisje als Fleur? Hoe is ze er zelf onder? En hoe gaan jullie hiermee om? Ik voel met jullie mee!!!!
    x Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  23. shit zooi sterkte piet en carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je weet dat het kan komen....maar toch iedere keer weer had ik de hoop dat Fleur de uitzondering was en hoopte ik, dat het heel lang zou gaan duren....tranen in mijn ogen...geen woorden voor...
    kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik weet weer niet wat ik moet zeggen....wat een ramp...wat een drama!! Afschuwelijk!!

    Liefs van Maria en Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Allemaal,
    Wat afschuwelijk om dit intense verdriet te lezen. Had gehoopt dat dit nog heel lang weg zou blijven.
    Kus Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vreselijk, wat een ellende.....Heb er even geen woorden voor. Arme Fleur, arme jullie gezin!
    Liefs, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sterkte lieverds!

    Daan, Guido, Noa en Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zijn er troostende en bemoedigende woorden voor een situatie als deze??????
    Ik kan in iedergeval geen geschikte woorden vinden om te laten weten dat ik erg met jullie mee leef.........
    Heel veel kracht en sterkte!!!!!!!!!!!!
    Liefs uit Groningen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ric, ing en bo22 juni 2011 om 12:45

    Wat een k.. zooi zeg . Vreselijk om te horen nog erger om in die situatie te zitten. We leven heel erg met jullie mee en zijn altijd in onze gedachten . Zou jullie ff willen knuffelen we lopen elkaar alleen steeds mis .Sterkte lieverds en tot gauw
    xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. In gedachten bij jullie hier zijn geen woorden voor het is gewoon Kut en dat is zacht uitgedrukt

    Sterkte

    Liefs Ilse van Santen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi lieverds,
    Ik weet niet wat te zeggen,maar weet dat we aan jullie denken!!!!

    Hele dikke kus Eus Els en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Danielle Bloemen22 juni 2011 om 15:03

    Een dikke knuffel van ons.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een slecht nieuws. En wat gaat het ineens snel..
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik volg jullie al een tijdje via dit blog (ik ken Nicole en de meiden, mijn dochter Jamie heeft ook op 't Schrijverke gezeten).
    Ik heb heel veel bewondering voor jullie en leef erg met jullie mee.
    Ik wil jullie dan ook heel veel kracht en sterkte wensen bij alles wat nog komen gaat.

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Vandaag zag ik 2 van mijn lieve vriendinnetjes die jullie persoonlijk kennen verdrietig....en nu begrijp ik waarom.....GEDVER dit is echt zo oneerlijk!
    Sterkte lieve mensen.

    Groet,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. diepe diepe zucht!!! wat is het toch verschrikkelijk, steeds als je zoiets schrijft schrik je weer opnieuw, oooh Wat een drama toch! ik zou allerlei opbeurende dingen willen schrijven, jullie willen helpen maar ik zou niet weten wat ik hier op kan zeggen behalve Heel veel sterkte en we denken aan jullie.

    Liefs van Simon en Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Pieter, Jet, Daan en Niek23 juni 2011 om 07:54

    Dikke brok in m'n keel en geen woorden....
    Wat is het toch een kl#te ziekte.
    Heel veel liefs van ons.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  39. lieverds, wat een tegenslag dat er zo snel weer een bult bij is, heel veel sterkte, een paar armen slaan wein gedachte om jullie heen, en wij huilen metjullie mee, de vloek woorden hou ik maar even voor me zelf, maar reken maar dat er veel door mijn hoofd gaan.

    dikke kus van helma

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik ben zooooo laat met reageren, en weet ook niet wat ik moet zeggen..
    Wat een angst....verschrikkelijk!!!
    Heel véél sterkte (alle vier)

    Liefs,
    tante Jopie en Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat zou het mooi zijn als tranen leed konden verzachten of zoals in sprookjes wonden konden helen.
    Ik ben ''even'' wat blogs aan het inhalen. Pfff Ik leef met jullie mee.
    En weet je, je hebt er niks aan maar door jullie 'leef' ik nog meer. Je weet immers nooit... (sorry, zucht)
    Ik hoop dat jullie een mooi weekend hebben, Majella
    PS De Parade staat in Den Haag (Westbroekpark). Wat voor jullie?! Ik vind het geweldig en het lijkt me nog geweldiger jullie daar te zien! (Misschien ook wat voor Frank en Monica?)

    BeantwoordenVerwijderen