zondag 19 juni 2011

Vaderdag 2011.....

Papa.......

I love you
4ever

Liefde voor jou
OMG, jij bent speciaal
Voor altijd
Everythink I want

You'r sweet
Only you
U & I

-x- Fleur

Enne papa, als je de eerste letters van boven naar benenden leest staat er I LOVE YOU.
Een brok in mijn keel moment wat werd afgesloten met een Dolce Gusto koffiezetapparaat, want die heb ik ook nog eens gekregen. Nee lieve kijkbuisbloglezertjes, dit was een zeer bijzondere vaderdag die ik niet snel snel vergeten. Nu ga ik nog een bakkie drinken en hopen dat het morgen in het Sophia goed gaat, want daar moet de PAC van mevrouw doorgespoten worden. Een niet zo'n gezellig onderdeel in het zware traject, maar het is niet anders.

Weltrusten allemaal en wie weet tot morgen, overmorgen of overovermorgen.

Een trotse papalaaf.

11 opmerkingen:

  1. roos coppelmans19 juni 2011 om 22:32

    Heey Joost,

    vond het gezellig je straks onverwacht ff te spreken!!
    ik denk aan jullie morgen!!

    Liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte morgen lieverds!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedicht!!!
    Sterkte voor jullie vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. (uit) Wassenaar20 juni 2011 om 11:32

    Wat een prachtig "Waardevol" gedicht, juist van haar nu!!! (al is het van Roos zéker niet minder uiteraard)
    Sterkte, en hoop dat het meevalt vandaag!

    Liefs,
    tante Jopie en willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor een echte "SUPERPAP"
    Heel veel sterkte voor jullie vandaag
    Denk aan jullie
    Liefs Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieve woorden van en lieve meid, voor vandaag veel sterkte.

    gr. helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou knul, ik kan me voorstellen dat je onderuitgaat van zo'n gedicht. Normaal gesproken doet een gedichtje of versje van je kinderen al heel wat, maar in deze situatie komt het extra zwaar aan.
    Telefonisch hoorden we al dat het met de PAC eigenlijk goed gegaan is en het verder ook -volgens je eigen zeggen- goed ging (voorzover in deze k.. situatie iets goed kan zijn.
    Voor jullie allemaal sterkte.
    XXX
    papa en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Slik... dit grijpt je bij de strot......
    PAC doorspuiten, ja... ook al zo'n feest.....
    Pfff....xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meer dan verdiend zo n lief gedicht! !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig gedicht zeg . kan me voor stellen dat je vol schoot. Hoop dat het goed is gegaan vandaag xxxxxxxxxx
    ing

    BeantwoordenVerwijderen