dinsdag 7 juni 2011

Kom op mensen.......

Zo, toch nog vlug een tweede blog. Afgelopen vrijdag is de Stichting Opkikker weer geweest en we hebben de foto's en film's gekregen. We hebben alles gezien en kunnen terugkijken op een zeer geslaagde dag. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar mensen geloof me, deze stichting is meer dan perfect.

De oude telefoontjes stromen hier beetje bij beetje binnen waar ik erg blij mee ben. Toch moeten het er meer kunnen zijn. Dus lieve kijkbuisbloglezertjes van me duik in die la en trek alles eens uit de kast, want er zal vast ergens nog wel een oud mobieltje liggen. Afleveren is geen probleem, want mijn ouders en Sabine wonen allebei nog in hetzelfde huis. De mensen die in Zoetermeer wonen kunnen ze afgeven bij mij thuis en de mensen die net buiten Zoetermeer wonen moeten dit even aangeven. Ik kom als het moet wel even langs.

Zo en nu het laatste nieuwtje. Sinds vandaag behoor ik weer officieel tot de bloeddonersgroep, want ik heb netjes een halve liter bloed afgegeven. Het was weer even spannend, maar het was zo gebeurd en het idee dat er zo meteen weer iemand met kleur op zijn gezicht naar buiten loopt maakt mij erg gelukkig. Tegen de mensen die nog geen donor zijn kan ik alleen maar zeggen "denken jullie er eens overna", want ze hebben het hard nodig. www.sanquin.nl/Sanquin-nl/sqn_donorstart_nl.nsf/All/Aanmelden-Als-Donor.html

Weltrusten allemaal en wie weet tot zo.

Laafje Joost

8 opmerkingen:

  1. Roos coppelmans7 juni 2011 om 23:39

    ik heb er wel een paar.... zodra ik in de buurt van zoetermeer kom ... zal ik het je laten weten!!!( of ik rij wel een keertje langs om ze te brengen) voor wanneer moet je ze allemaal hebben???

    Liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve mensen, jullie kennen me niet, maar net als heel veel anderen lees ik mee met jullie wel en wee.

    Tja, je vorige blog slaat bij velen waarschijnlijk in als een bom, zeker als je leuke en grappige verslagen van de laatste tijd las. Je zou bijna vergeten wat de aanleiding is van dit blog....

    Zoals je moeder zegt: "Jullie worden weer met beide voeten op de grond gezet", maar Joost... ontkennen dat het er zit gaat niet, maar verlies niet de moed en ga er vanuit dat het "glijden" nog heel lang op zich laat wachten......

    Ik weet, het is allemaal makkelijk gezegd als je er zelf niet voorstaat, maar probeer zeker de angst niet de overhand te laten krijgen. Die verdomde rotziekte maakt al zoveel (teveel) kapot.....
    Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joost,

    Bij het lezen van jullie blog van stichting opkikker kon ik het niet droog houden!
    Ik dacht gelijk actie ondernemen fijn dat ik eindelijk iets kan doen. Ik heb de school van Puck en Zonne gemaild of het ok was als ik daar dozen neer zou zetten en of er een stukje in de nieuwsbrief kon komen. De dozen stromen ondertussen aardig vol!
    Misschien leuk om te weten een meisje die wij niet kennen is gelijk de deuren langs gegaan wat 10 mobieltjes opleverde.Ik zal zorgen dat ze bij Sabine of bij jullie terecht komen.

    verder heel veel sterkte

    Liefs Michelle, Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Danielle Bloemen8 juni 2011 om 14:58

    Ook wij hebben inmiddels enkele telefoontjes weten te verzamelen. Als we elkaar weer zien liggen ze klaar voor jullie.

    lfs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pieter, Jet, Daan en Niek8 juni 2011 om 16:52

    Wij hebben helaas geen oude telefoons in huis, maar ik heb wel m'n uitnodiging ontvangen om ook voor de eerste keer bloed te geven.
    Dikke knuf Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey lieverds,

    Zoals jullie misschien weten werk ik op een basisschool als juf. We hebben daar nu 3 dozen van stichting opkikker neergezet voor het inzamelen van de telefoontjes!! Volgende week gaat een brief mee naar alle ouders. het zijn 450 kindjes bij ons op school dus er zal vast wel hier en daar een telefoontje opduiken.

    Ik laat het jullie nog wel weten. de dozen blijven staan tot aan de vakantie en die begint bij ons 8 juli.

    Tot wanneer zamel jij ze in? anders lever ik ze natuurlijk bij jullie af.

    Heel veel liefs, geniet en doe wat je kan...

    Liefs Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi joost,ik heb 3telefoontjes in huis en ga ze morgen bij sabine brengen,hoop dat er nog meer volgen....succes en sterkte met alles,blijf met je mee lezen..gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wist zeker dat ik er nog een paar had!!! Jouw verzoek tot het uitmesten van kasten maar eens opgevolg en zie daar 5 oude mobieltjes!! Ze komen jullie kan op, dikke KUS van Tamara, Summer en John

    BeantwoordenVerwijderen