zondag 5 juni 2011

Tsja.....ik had het kunnen weten......

Tsja, en ook dit keer kan ik melden dat het "tussenhaakjes" nog steeds goed gaat. We doen "gewoon" wat we moeten doen en dat bevalt prima. Gisteren hebben de bbq aangehad en vandaag hadden de meiden een babyshower. Wat een babyshower is, ehhhh, ik weet het nog steeds niet precies, maar het is iets waar je als man niet bij wilt zijn.

Wij, de mannen dus, zijn naar de kermis in Zoetermeer geweest. Daar stond een attractie van 42 meter hoog die ook nog eens snelheden haalt van 110 kilometer per uur. Nu weet ik ook dat ik misselijk en echt ziek word van alles wat draait. Diep van binnen werd er gezegd dat ik het moest doen en na een korte twijfel heb ik mijn gevoel gevolgd. Nou mensen, ik heb het geweten. Ik was misselijk, zag groen en geel, stond te bibberen, was voor mijn gevoel stom dronken en kreeg kotsneigingen toen ik aan het avondeten dacht wat ik nog moest eten. 


Eigenlijk wilde ik het liefst naar huis om in bed te gaan liggen, maar dat feestje ging niet door, want ik moest de dames nog even ophalen van die gezellige babyshower. Het besturen van de auto heb ik trouwens overgelaten aan een ander. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ik zo gaar als boter was en er niet snel meer in zal stappen. Ondanks de ellende die ik had was het toch een mooie ervaring en weet nu eindelijk eens hoe het voelt om aan het einde van de wieken te zitten.

Nu ligt alles weer te slapen, want morgen begint het "normale" leven weer. Dus lieve kijkbuisbloglezertjes van me weltrusten en wie weet tot morgen, zoniet dan tot overmorgen of overovermorgen.


Laafje Joost

14 opmerkingen:

  1. dikke kus uit Weert5 juni 2011 om 23:16

    HEY WATJE !!!!ha ha slaap lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihihi die joost

    groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, geweldig! Even voelen dat je leeft.
    Begrijpelijk, ik doe het je niet na hoor!

    X Marlin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent gewoon een enorme oen, want je werd altijd al misselijk in zulke draai-dingen!
    Overigens loop je duidelijk de deur bij je zus niet plat, want datzelfde ding stond al een paar keer in Renesse!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, je wordt ouder papa..... :-)
    En dan te bedenken dat die kids (die van ons tenminste) er gewoon wel 2 of 3 keer achter elkaar in willen...
    groetjes!
    Elsbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe het je niet na Joost.... en je bent idd wat je moeder al zegt een "oen", gezien het feit dat je het notabene wist dat je er niet tegen kan, maar goed...! "Groot worden" gaat met vallen en opstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahahaha hoeeeeehooeehoooeeeee hahaha
    Sorry Joost, zal je niet meer uitlachen.Ik vind t wel superstoer van je
    kkkggggmm hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Joost Nicole Fleur en Roos
    Hopen dat jullie nog heel veel "gewone" dagen zoals deze krijgen, behalve dat groen en geel zien Joost.
    En geniet van jullie tuintje!
    Groetjes Ingrid Lelieveld

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mannen!!!! Ik moet er stiekem erg om lachen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nog heel veel gewone dagen wens ik jullie toe, zonder het groen en geel zien, hahaha ik doe je niet na. gr. helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lukt dit nu? Yes,, via de help op Blogger lukt het nu!
    Oh oh, ik ben toch niet zo dom als ik eruit zie (nou ja)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ric, ing en bo7 juni 2011 om 22:31

    hahahah geweldig hoor wat ben jij een stoere vent . hoop dat de meiden met een beter gevoel terug kijken op deze dag en het naar hun zin hebben gehad . Hahahaha

    dikke knuf
    Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey neef,

    En ik kan ook weer reageren.
    Geen idee wie de "cookies" heeft uitgevonden, maar daardoor kon ik ook een paar dagen niet reageren.

    Denk dat ik een "cookies-monster" op mijn laptop instaleer. Heb ik er waarschijnlijk geen last meer van.

    Maar als je nog eens in zo'n ding stapt, zwaai dan even als je boven zit. Dan zit ik waarschijnlijk gewoon in de botsautootjes.

    Groeten van je neeffie.....!!

    BeantwoordenVerwijderen