zaterdag 11 juni 2011

De eikel van de week.....

Gisteren tijdens het bloggen sprong ineens bij ons de stroom uit. We hadden regen en onweer gehad dus de meest voor de hand liggende gedachte was dat de bliksem ergens in was geslagen. Dit bleek niet zo te zijn, want onze lieve buurtjes hadden wel prik. Kutzooi...dat hebben wij weer.

Gewapend met een zaklampje dook ik in de meterkast en na een minuut of tien was het zeker dat de problemen in de achtertuin zaten. Vanmorgen vroeg zijn we hard gaan nadenken en het kon niet anders dat het de twee lampjes moesten zijn die ik pas geleden had laten zakken. In die grijze bovenkamer stond me nog iets bij dat ik toen dacht dat ik op een stukje wortel zat te hakken. Maar nee....waarschijnlijk was dit een kabeltje die nu gezellig open en bloot verstopt zit onder de tegels.

Joost je bent een EIKEL!!!!!
Ik kan mezelf wel voor de kop slaan en vind dat er voor dit soort dingen ook een award in het leven geroepen moet worden. De eerste die ik weggeef is voor mijzelf, maar ik weet ook dat de volgende voor een ander is. Dus lieve kijkbuisbloglezertjes van me jullie zijn gewaarschuwd, want naast de trut en lul van de week prensenteer ik jullie per vandaag ook de eikel van de week.

Voor de rest gaat het hier lekker. Fleur heeft gisteravond met haar hele oude klas in het water gelegen, want er was discozwemmen. Ze kwam moe maar voldaan thuis en heeft het erg naar haar zin gehad. Vandaag hebben we ook nogeens het grootste schildersdoek ooit afgeleverd. Het dingetje was ongeveer 1 meter breed en 1.20 meter twintig hoog. Naar horen zeggen hangt het ding ergens in de gang.


FLOWER

Morgen hebben we een verjaardag en zoals het er nu uitziet wordt het gezellig, want het zonnetje blijkt te gaan schijnen. Nu kunnen we alleen maar hopen dat de mensen daar ook leuk en gezellig zijn. Mag dit niet het geval zijn dan heb ik een keus uit drie dingen. De trut, De lul of De eikel van de week........

Weltrusten allemaal en wie weet tot morgen, zoniet dan tot overmorgen of overovermorgen.

Een laafje

10 opmerkingen:

  1. Mooi schilderij dames! En niet te klein ;-) Wie heeft er zo een grote gang ?

    Ik wens jullie veel plezier vandaag en hoop op een mooie dag voor iedereen, OOK voor die eikel dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent echt geen eikel van de week,je bent een man met een heel goed hart die alles vooor ze vrouw en kinderen over heeft,en die door alle narigheid ook wel is een foutje mag maken....als dat alles is...fijne dag..gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe voller je hoofd, hoe minder je je kan concentreren... dus....je bent geen eikel, maar juist een dappere dodo, die ondanks alles doortuft, regelt en vooral probeert te genieten! Alleen echte kanjers kunnen dat!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees hierboven dat je géén eikel zou zijn, nou, ik heb nieuws mensen: ZO IS HIJ GEBOREN.
    Je weet het Joost, het is "mijn" standaarduitdrukking en moeders hebben altijd gelijk (dat zie je maar weer)
    Verder vind ik je wel lief hoor.
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, Joost sorry, maar je bent inderdaad de EIKEL van de week, en dat moet ook kunnen, als je eens wist, hoe vaak ik al de trut van de week ben geweest, nou laat ik daar maar over op houden!!!!! Maar joost 't is balen, maar zoiets kan iedereen gebeuren toch, en voor 't zelfde geld, was 't inderdaad een wortel geweest, en was alles gewoon goed gegaan, alhoewel, stroom uitval kan ook zijn leuke dingen hebben toch, (geintje), dikke kus Hank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He eikel

    Bedankt dat je er gister even was. Ondanks je eigen verdriet staan jullie ook klaar voor die van mij. Voor mij geen eikel maar nog steeds een kanjer!

    Knuffel van de buuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo zeg hebben we er nog een eikel bij in de familie, de trut was ik al, stomme dingen doen we allemaal, dus mensen we zijn allemaal eikels en trutten en lullen, eigenlijk maar gelukkig, want dat betekent dat je gewoon MENS bent.
    trouwens wat een prachtig schilderij. ze kunnen er wel wat van die dametjes. een fijne dag.
    xxx een trutje helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. he Eikel!!!!

    dikke knuffels van ons
    uit rhenen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nicole,
    Fijn dat ik je vanmorgen telefonisch gesproken heb. Gaat het weer een beetje?
    Liefs Conny,

    BeantwoordenVerwijderen