zondag 6 februari 2011

De bakkerij

Fleur kijk veel tv, is erg moe, is nog steeds gezellig wit, eet bijna niets, hangt letterlijk op de bank, hoest veel, heeft soms krampt in de buik, schijt met regelmaat de pot vol, eet veel pillen, drinkt hoestdrankjes, komt niet meer buiten en stopt met regelmaat een thermometer in haar oor. Tussen deze drukke bezigheden door is het haar toch nog gelukt om samen met Roosje wat chocoladebonbons te maken. Een leuke en smaakvolle bezigheid terwijl niets je smaakt.

Bakkerij de lekkere bonbon

Onbetaalbaar

Nee mensen ons hoor je niet klagen en kunnen met recht zeggen dat het soepel loopt en het jammer vinden dat het weekend voorbij is. Het enigste wat ik wel hoop is dat ons grietje vlug opknapt, de bloedwaardes stijgen, de antibioticakuur goed aanslaat, de digibeter van school direct werkt, haar smaak snel terugkomt, de bloedsuikers weer een beetje willen zakken en dat het morgen weer snel 16.00 uur is, want dan ben ik klaar met werken.

Ben ik nu aan het zeuren of aan het zeiken??? Nee ik vind van niet, want ondanks alle ellende heb ik toch genoten van het gezellig samen zijn en dat is ook belangrijk. Tja...en als ik de blogs van van de week terug lees kom ik erachter dat er een boel geschreven is en er eigenlijk weinig aan toe te voegen hebt. Dus mensen slaap lekker en geniet morgen maar eens van alles een iedereen om je heen, want je zit in de stront voordat je het weet. Tot over 1, 2 of 3 dagen.

Het Laafje

2 opmerkingen:

  1. Je bent vergeten dat ze ook nog heeft trachten te borduren! In het echt zag alles er nòg lekkerder uit, jammer dat ik er niet een een kreeg omdat ze nog te zacht waren!!
    Voor de rest? Moed houden, ze komt vast wel weer bij!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeiken en zeuren???
    Nee Joost, ABSOLUUT niet, je houdt ons op de hoogte van de waarheid en dat vind ik bewonderenswaardig!
    De weken tikken verder en voor je het weet is jullie meid KLAAR!!!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen