maandag 28 februari 2011

Een blog met weinig nieuws........

De maandag zit erop en gelukkig kunnen we zeggen dat hij zonder al teveel problemen is doorstaan. Fleur blijft moe en de gezichtskleur is ondertussen standaard wit. Ondanks alles gaat ze vanavond met Roosje en Nicole ergens een soort van crea avond bijwonen. Wat ze daar precies gaan doen snap ik nog steeds niet, maar het heeft geloof ik iets met luchtjes en zeepjes te maken.

Tja....en dat betekend dat ik vanavond het rijk alleen heb. Wat ik moet gaan doen zou ik niet weten, maar een keer languit op de bank gaan liggen zou zomaar kunnen, maar nog een blog inelkaar flansen sluit ik ook niet uit. Met andere woorden ik zal wel zien waar het bootje strand. Tot die tijd wens ik iedereen een fijne avond en wie weet tot morgen. Zoniet, dan tot over 2, 3, 4 of 5 dagen.

Het laafje

2 opmerkingen:

  1. Groetjes uit Weert28 februari 2011 om 20:49

    Veel plezier allemaal!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat nicole en de kids een gezellige avond hebben gehad, a;tijd leuk CREA, en jij? lekker op de bak gehangen, moet ook een keer kunnen hoor!!!! kus uit wassenaar

    BeantwoordenVerwijderen