vrijdag 11 februari 2011

Het gezinnetje stuk voor stuk....

Zo nu even eenkort blogje over de bewoners van de waaienberg. Met Roos gaat het erg lekker en kan niet anders zeggen dat ze zich er prima doorheen slaat. Nicole doet ook haar ding en dat is borduren. Dit heeft ze altijd al leuk gevonden en ik zie dat ze haar gedachten goed bij de steekjes kan laten en dat is prettig om te zien. Ikzelf hobbel er naar mijn weten ook redelijk tussendoor. Ik voel me lekker en vind het fijn om naar het werk te gaan, maar de vlag gaat ook weer uit als ik naar huis kan. En nu Fleur...tja, een bikkel en doorzetter van de bovenste plank. De antibiotica is achter de rug en dat is maar goed ook, want ze heeft in 1 week tijd maar liefs 84 pillen geslikt. Voor de rest slaat ze zich er redelijk doorheen. De koorts is en blijft weg en de chemodip is achter de rug. Nu gaan we kijken of we kunnen genieten van het weekend.

Weltrusten en wie weet tot zo en anders tot over 1, 2 of 3 dagen.

Het laafje

5 opmerkingen:

  1. Dikke kus uit Weert11 februari 2011 om 21:52

    Welterusten lieverds en fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom op hè, maak er wat van! Veel plezier
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is jammer dat het weer niet echt meewerkt maar ik hoop dat jullie een heeel fijn weekend hebben
    Liefs Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, dat borduren van Nicole. Dat is ook mijn ding.... ik heb zo'n 20 merklappen gemaakt in de loop der jaren.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve allemaal,

    Ben weer helemaal bijgelezen wat er de afgelopen week zoal bij jullie gebeurt. Ik dacht dat alles 'redelijk' verloopt, maar het de alarmbellen blijven constant afgaan. Gelukkig heeft de antbiotica zijn werk goed gedaan. Maak er een fijn weekeinde van, en hoop dat morgen het zonnetje zich even laat zien, want vandaag is maar maar een sombere dag.
    Dikke kus Conny

    BeantwoordenVerwijderen