donderdag 10 februari 2011

Een kort blogje

Ik hou het dit keer even kort. Jaja zal iedereen denken dat heb je we eens vaker gezegd, maar wees gerust dit keer is het niet gelogen. Met Fleur gaat het wel ok. Ze hoest nog steeds, maar wel een stuk minder. Dit betekend volgens mij dat de antibioticakuur goed zijn werk doet. Naar school gaan zit er nog steeds niet in en ze blijft moe. Het eten gaat beetje bij beetje beter en slapen doet ze als de beste. Slapen.......tjee daar heb ik ook zin in. Weltrusten allemaal en tot over 1, 2 of 3 dagen.

Een vermoeide laaf

1 opmerking:

  1. Hoi Lieve schatten, jullie hebben weer een roerig weekje
    Achter de rug zeg. Maar fijn te lezen dat de anti biotica
    Aanslaat. Hopelijk gaat t hoesten snel over,en de eetlust
    Weer beter. En ik hoor dinsdag wel alle leuke dingen
    van Nicole dr bios avondje...
    En ik denk iedere dag aan jullie kanjers xxxx

    BeantwoordenVerwijderen