vrijdag 8 april 2011

De eerste voorbeidingen van de vakantie......

Vandaag zijn we precies 580 dagen verder. In die dagen heeft Fleur maar 57 chemo's gekregen is 53 keer bestraald en heeft 9 operaties doorstaan. Er is zoveel teringzooi ingespoten en zoveel gerommeld aan me meisje dat ik me nu afvraag waarvoor. Na het fijne nieuws van gisteren weet ik van voren dat ik van achter niet meer leef. Nicole werd huilend wakker en heeft een half uur in mijn armen gelegen. Uiteinelijk zaten we saampjes om 7.00 uur beneden achter de laptop naar wat nummers te luisteren. Tsja......muziek is een mooi ding. Het maakt in mij erg veel los en heb ook lekker even zitten janken. Het luchte op en dat was even fijn. De rest van de dag heb ik redelijk doorstaan. De voortuin is weer eens geschoffeld en de dikke muur die om me heen staat is weer een stukje dikker geworden. Mijn gevoel is weg en heb nu echt het idee dat ik op een robot lijk.

De meiden zijn vanmorgen allebei ook een uurtje naar school geweest. Nicole had een gesprek op de school van Fleur en ikzelf ben druk in de weer geweest met de telefoon. We willen op zeer korte termijn die vliegvakantie maken en de voorbereidingen die ik kon maken zijn al gedaan. De paspoorten zijn allemaal inorde, de verklaringen die we van de artsen nodig hebben worden geregeld, Onze oncoloog is op de hoogte gebracht van ons plan, de reserve pomp die we voor de diabetes nodig hebben komt morgen binnen en de wensen die Fleur, Roos en wij hebben staan op een rijtje. Morgen gaan we dit vertellen bij het reisbureau en zijn ook erg benieuwd waar we binnenkort zitten.

Voor de rest gaat het wel. We putten kracht uit alle lieve reacties op dit blog, en zijn blij met iedereen om ons heen. Morgen is er weer een nieuwe dag en als het gaat zoals ik wil dan geniet ik van iedereen en ieder dingentje. Genieten......ja dat ga ik doen en als jullie verstandig zijn doen jullie dat ook, want voordat je het weet loop je rond als een robot en sta je heel, heel erg diep in de stront. De hel waar ik met mijn gezin nu doorheen ga gun ik niemand.

Weltrusten en een dikke knuffel allemaal.
Tot morgen, overmorgen of overovermorgen

De robotlaaf

18 opmerkingen:

  1. Ik denk aan jullie!!

    Liefs merel Meijer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoop kwa vakantie dat de wens uitkomt waar jullie heen willen zou even heel goed zijn.wens jullie veel kracht en sterkte en heel veel liefs voor jullie 4,tjes dieny brok

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieverds, ik hoop dat jullie snel naar de bestemming kunnen gaan
    waar jullie kunnen genieten van elkaar.....
    dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ga en zorg voor een fijne tijd dikke knuffel tante annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. liefs uit Weert8 april 2011 om 07:59

    Lieverds veel succes vandaag op het reisburo en Guy wil heel graag de souveniertjes uit Haiti komen brengen zei hij vanmorgen!!dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knop om nu en zet'm op de automatische piloot.
    Vliegtuigen komen zo ook waar ze weten moeten!
    Hou jullie haaks, vanmiddag ei met kerrsiesaus? (toch nog iets lekkers!!)
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vanuit Varsseveld wens wij jullie een prachtreis toe.....Jullie zijn een sterk, hecht en enorm liefdevol team met z'n vieren, dus dat komt helemaal goed!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ga die reis maken en ga zoooo genieten van die momenten jullie momenten.
    Ikdenk aan jullie veel liefs Esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te lezen dat jullie het snel gaan doen. Ga, want zoals je zelf al schrijft...."voor je het weet".... Wat er ook gebeurd, deze vakantie en mooie herinneringen pakken ze je niet meer af!

    Liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen,

    Ik kom ook weer even kijken of je wat geschreven hebt.
    Ik hoop dat jullie toch een beetje nachtrust hebben en zo nu en dan even kunnen slapen. Dat scheelt ook zoveel!!
    Geniet straks van die vakantie!! Ik hoop dat al jullie wensen in vervulling gaan (en dan het liefst AL jullie wensen..)
    Succes en veel plezier met regelen. Misschien brengt het wat gezellige voorpret met zich mee.

    Liefs,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. sander,sabine,thym en tess8 april 2011 om 11:10

    Lieverds Ga het doen en geniet van elkaar!!

    Dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wij lazen jullie stukjes van de laatste dagen en waren er stil van. Wij wensen jullie veel sterkte en hopen op een fantastische vakantie voor jullie.
    groeten uit Ulft
    Marco, Martine, Nicky en Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte en heel veel plezier!
    Ik denk aan jullie!
    Majella (vriendin van neef Frank)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We denken aan jullie.

    XXXXXXX Eus Els en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjonge, wat een veerkracht brengen jullie toch maar weer op, ook al is het op de `automatische piloot´. Heb diep respect voor jullie moed, en wat fijn dat jullie met zijn viertjes nog mooie herinneringen voor later gaan maken. Hoop dat jullie er van zullen genieten. Veel warmte vanuit Amersfoort gewenst van Mirella & familie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We hopen snel te lezen dat jullie de vakantie van jullie dromen hebben geboekt.

    Koester de momenten met elkaar en geniet er intens van.

    Liefs Ronald, Anissa en Sepha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoek lekker een mooie reis uit en geniet er van . Dat hebben jullie zeker verdient.

    XXXXXXXxx

    Ric, ing en bo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een hele mooie vakantie wens ik jullie toe, probeer er zoveel mogelijk van te genieten, en robot of niet joost we houden van je zoals je bent, een erlijke vent, xx helma

    BeantwoordenVerwijderen