woensdag 6 april 2011

Toch nog wat tranen.....

Maandagavond 6 april, 23.45 uur

Zo, hier is nog een blog en dit wordt er 1 zonder gezeik en gezeur. Nee, dit keer wil ik jullie bedanken. Bedanken voor alle reacties op het blog, op de hyves en alle telefoontjes en de sms-jes. Hartverwarmend en uit alles blijkt dat we niet alleen zijn. We weten dat veel mensen moeite hebben om een reactie te plaatsen en bang zijn dat het verkeerd overkomt. Nou, geloof me maar dat de drie xxx van de een me net zoveel raken en ontroeren als de lange en mooie verhalen van de ander. Het houdt me op de been en ben zeer blij dat er zoveel lieve mensen om me heen zijn. Ook school is erg betrokken bij het gebeuren. Er zijn al mooie tekeningen gemaakt en de ene na de andere kaart komt weer binnen. "Gewoon" geweldig.

Schilderen, de passie van Fleur en iets wat Roosje ook graag doet. De twee dames mogen binnenkort gaan schilderen met 2 kunstenaars.  Gerard Kamphuis, woont in zoetermeer en de ander Oscas Fasse of te wel OTTI ART woont in Wassenaar. De meiden hebben er heel veel zin in en Nicole en ik willen Ricardo en Sabine nu al bedanken voor deze kado's.

Wat ook geweldig is is het volgende. Zoals de meest weten heeft Suus de buurvrouw met Sandra de achterbuurvrouw maanden geleden een sponsorloop georganiseerd. http://joost-nicole.blogspot.com/2009/11/de-sponsorloop.html Dit geld hebben we opzij gezet en het ziet ernaar uit dat we zeer binnenkort de grootste wens van de meiden in vervulling laten gaan. Dat is fijn, maar toen mijn werkgever vanmorgen belde met de mededeling dat ook hij een flink bedrag wilde geven kon het niet meer stuk. Tot overmaat van ramp kregen we vanavond van zeer dierbare vrienden nog eens gigantisch bedrag voor iets leuks. Alles bijelkaar heeft er voor gezorgd dat ik nu aan het janken ben en zeer en zeer blij ben met de mensen die ik ken. Of het nu drie xxx zijn of een geldbedrag maakt me geen ene reet uit. Het belangrijkste is dat we zien dat we deze kut strijd niet alleen hoeven te doen.

Jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldig!!!!

bedankt

13 opmerkingen:

  1. De meest geweldige zijn jullie!!!!!!!!!!!!!!
    Alle respect voor jullie dat jullie ons laten mee kijken en mee leven in jullie leven.
    Een leven van een gezin met een kindje met die gore kloten kut kanker..............(sorry voor mijn uitspatting)
    Veel kracht en sterkte......
    Ik hoop en bid voor een wonder.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ken jullie niet en jullie mij niet
    maar zelfs ik heb wakker gelegen
    jullie Fleurtje het kan niet waar zijn
    ach zo een wichie zo lief zo.............
    ook ik hoop op een wonder voor jullie
    sterkte mensen heel veel sterkte

    ..marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve schatten,
    ik steun jullie met alle macht. ...
    ik ga nu de kaarsjes aansteken ivm Fleur s operatie ...
    dikke kus en heel veel kracht. ....
    Liefs Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve familie

    Heel veel sterkte vandaag
    We zijn in gedachten bij jullie

    liefs uit Berkel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve samen,

    Ook mij kennen jullie niet maar ik volg jullie blog al een hele tijd, net als ik het blog volg van kanjer Isa.
    Als moeder van ook een Rhabdo kindje voel je toch enige betrokkenheid. Wat was de schrik groot toen ik de berichten gisteren las. Dat zijn berichten waar iedere ouder van een kindje met kanker bang voor is. Het ging net zo lekker bij jullie en dan dit nieuws. Hopelijk laat het biopt toch nog andere dingen zien en is het niet die rotkanker!

    Lieve mensen hou jullie taai in deze zo ongelooflijk moeilijke en oneerlijke strijd.

    XXX Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je belde nèt dat ze al op "de tafel" ligt. Je klonk redelijk (vond je zelf) maar ik hoor en voel je zenuwen en angst. Waar je de kracht en moed vandaan haalt weet ik niet, maar ik ben zo ongelofelijk trots op jou mijn zoon.
    Tevens ben ik verdrietig om wat je met je meissie meemaakt en om hoe de komende tijd eruit gaat zien.
    Geweldig voor je dat je echt "voelt" en "merkt" dat iedereen met je meeleeft.
    Snel een grote reis gaan maken enne .. ik mag zeker weer niet mee (ik ben n.l. óók wel toe aan een verzetje haha)
    En dan nu waar ik niet zo van ben:
    xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel veel sterkte en jullie zijn niet uit onze gedachten dikke xxx esmee rene en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte en een dikke knuffel uit Ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anne en Hans (ISA)6 april 2011 om 10:58

    Heel veel kracht toegewenst we zijn in gedachte bij jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieverds

    Jullie zijn geen moment uit onze gedachten .
    Heerlijk dat er zoveel mensen met jullie mee leven .
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    van ons
    Ric , Ing en Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mirjam (mama van Bradley)6 april 2011 om 12:36

    Mijn mond staat stil
    Maar dat wil niet zeggen
    dat ik eigenlijk niets zeggen wil
    Konden we maar iets doen tegen deze
    o zo oneerlijke klote ziekte.
    Jullie zijn zo sterk, probeer dit te
    blijven hoe moeilijk het ook is. Fijn
    dat er zulke mooie mensen bestaan.
    Maak je reis en geniet.............

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat de ingreep goed is gegaan en nog beter dat het hele monster te grazen is genomen. Nu hopen we voor jullie dat dit 'slechts' een incident mag zijn en dat jullie er op tijd bij waren, en dat er misschien toch wat hoop is aan de horizon, we duimen.........
    Dikke kus, mams van een lotgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij stichting kunstwens kun je je ook aanmelden om je meiden samen met een echte kunstenaar iets moois te laten maken.

    Lieve groeten van een moeder die haar kind net verloren is aan deze vreselijke ziekte

    BeantwoordenVerwijderen