zondag 10 april 2011

Nog 1 lange nacht slapen......

Het was een fijne dag met allemaal fijn mensen om ons heen. De zon scheen lekker en hebben de hele dag buiten gezeten. Geen zuchtje wind dus de vuurkorf kon aan. De BBQ was erg lekker en hebben ook leuke foto's gemaakt. Al met al een mooie zondag, maar toch was hij slopend en zwaar. Eigenlijk was hij "gewoon" klote.

Morgen is de grote dag en krijgen we te horen of onze Fleur dood gaat of niet. Mensen, al mijn gevoelens zitten op slot en weet ook niet meer wat ik nu moet schrijven. Het enigste waar ik nu aan kan denken is dat ik niet wil slapen. Morgen word ik wakker en krijg dan te horen welke weg we ingaan. Links of rechts, Boven of beneden, Zwart of wit, blijft ze leven of gaat ze dood. Gisteren riep ik dat ik van dit gevoel afwauw en nu heb denk ik wat anders. Ik weet het nu even niet meer en stop er dus ook mee. Zodra we wat horen word de tamatam in werking gezet en ik zal ook zo snel mogelijk iets op het blog plaatsen. Voor nu weltrusten en tot zo.

Joost

44 opmerkingen:

  1. Heeeeeel veel sterkte en wij denken continue aan jullie......

    Liefs

    Buurvrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel sterkte voor morgen voor jullie allemaal
    liefs dieny brok

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GOD, als wonderen bestaan.......
    Dan is het nu een mooie tijd om dat te bewijzen!!!!!

    Nog 1 lange nacht....

    Nog maar eens een dikke knuffel,
    een biddende neef.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou willen dat ik nu de woorden kon vinden om je te sterken...
    tot mijn grote spijt heb ik ze niet gevonden en blijft het beperkt tot,
    Sterkte vannacht en morgen
    We denken aan jullie
    Liefs Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Joost,
    Heel veel sterkte en kracht morgen en ook wij bidden er op los.
    Kan makkelijk we zitten toch 2 uur in de auto naar het westen.
    En als het allemaal gaat, ga dan zo snel mogelijk op vakantie dat hebben jullie hard nodig en ook heel erg verdiend.
    Heerlijk genieten met zijn viertjes.
    Probeer toch wat te slapen en de tam tam komt wel bij ons aan.
    Een hele dikke gemeende knuffel uit Ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hopen op het goede..... het allerbeste bericht.....sterkte voor deze dag...
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ontzettend veel sterkte!!!!

    Hele dikke knuffel
    Eus Els en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik denk aan jullie heel veel liefs van hier uit dikke knuffel tante annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve allevier,
    Héél veel sterkte, ik denk aan jullie, doe eigenlijk ook niets anders, een hele dikke knuffel.
    XXX Hank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pieter, Jet, Daan en Niek11 april 2011 om 07:25

    Heel veel sterkte vandaag.
    Onze gedachten zijn bij jullie.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop op een wondertje vandaag voor jullie.

    Heel veel sterkte!!

    liefs lotte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel sterkte denken dag en nacht aan jullie liefs uit Oostvoorne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bianc singapore11 april 2011 om 08:17

    ......fleur wint. dat was de afspraak toen die klote k om de hoek kwam kijken en daar houden we ons aan. het kan en mag "gewoon" niet anders.
    jullie horen bij elkaar. hier. voor altijd....en eeuwig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had wel de intentie om te slapen, mijn oude lijf schreeuwde erom, maar helaas ... mijn hersens draaien overuren!
    xxx mama

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel sterkte vandaag. Hopen en bidden voor een wonder!!!!!!!. Ik duim voor jullie en het kaarsje brand.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel sterkte vandaag!!

    Groeten,
    Mirjam v Mourik
    (mama van Roos)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve mensen,

    ....Ook wij blijven hopen op goed nieuws.

    Liefs van ons allemaal,

    Stefan, Mirjam, Naomi & Emmi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Peter, Debby en Quinten11 april 2011 om 08:31

    Lieve mensen,

    Heel veel sterkte op deze loodzware dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. monique van weerlee11 april 2011 om 08:34

    heel erg veel sterkte en kracht voor vandaag en mijn kaarsje brand nogsteeds voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aan je schrijven merk ik gewoon dát je van slag ben Joost (en niet te verwonderen natuurlijk)
    Wat een spanningen moeten jullie in het lijf voelen terwijl je zo gewoon mogelijk probeert te doen...
    Heel véél kracht toegewenst!!

    Liefs v. ons,
    tante Jopie en Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. We duimen voor jullie!
    De Prenten

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ondanks dat we elkaar niet kennen denk ik veel aan jullie, het houdt ook mij enorm bezig.
    Mijn kaarsje brand voor jullie en ik duim voor jullie........
    Heel veel kracht en sterkte toegewenst vanuit Grunn
    Liefs
    Alide

    BeantwoordenVerwijderen
  23. sander,sabine,thym en tess11 april 2011 om 09:14

    DUIMEN DUIMEN en KAARSJES branden en heel veel aan jullie denken en in gedachten ook heel dicht bij jullie dikke knuf en kus

    STERKTE LIEFFIES!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een hel toch waar jullie in zitten, die slopende onzekerheid, die angst. Ooooh, ik hoop toch zo met jullie mee!!
    Ik wens jullie heel veel sterkte en heel veel kracht toe op deze zware dag.

    Liefs van Simon en Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Joost en Nicole,

    Wat een slopende nacht moet dit voor jullie zijn geweest. Ik hoop van harte dat jullie vandaag de uitslag krijgen, dat de er dan in ieder geval een einde komt aan de onzekerheid. Iets om mee verder te kunnen. En nog veel meer hoop ik dat het ondanks jullie begrijpelijke angst toch wit is en niet zwart, toch anders dan verwacht... Wat er ook gebeurt, ik weet dat jullie zullen genieten van Curacao. Er is niets mooiers dan het hier en nu, met elkaar. Niets en niemand kan dat van jullie afpakken. Heel erg veel sterkte, ik denk aan jullie.

    Liefs, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  26. lieve lieve lieverds,

    ook hier branden de kaarsjes weer.
    Ik wens jullie alle kracht en hoop die je nodig hebt.
    Fleur is deze lange nacht geen moment uit mijn gedachten geweest.

    liefs,
    'juf'Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. HEEL HEEL HEEL veel sterkte vandaag
    WE duimen voor jullie!!!!!

    liefs Bart,Mireille,Sanne,Daan en Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve mensen,

    Ik lees al maanden jullie blog mee maar heb nog nooit een berichtje achter gelaten.
    Ik heb zo'n bewondering voor hoe jullie met dit alles om gaan. Wat moet dit moeilijk voor jullie zijn en zeker weer de afgelopen nacht en vandaag. Ik duim met jullie mee op een goede afloop en dat jullie heerlijk van elkaar gaan genieten op curacao.

    Heel veel liefs
    Sandra van der Ploeg
    (nichtje van Linda en Frank)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Marjolein Goemans- Annema11 april 2011 om 11:06

    Heel veel sterkte vandaag!
    Liefs Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve Joost Nicole Fleur en Roos
    Ik denk aan jullie en hoop zo op een goede uitslag.
    xx Ingrid Lelieveld

    BeantwoordenVerwijderen
  31. In gedachten bij jullie!
    Heel erg veel sterkte!

    XThomas en familie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel veel sterkte wij denken dag en nacht aan jullie, we hebben een kaarsje gebrand en duimen op een goede afloop Heel Veel liefs , Michael, Linda, Yasmin en Britt. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Er wordt aan jullie gedacht door velen, ook door onbekenden zoals ik. Alle goede energie stuur ik jullie kant op.

    Warme groeten uit Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat er zich op dit moment afspeelt binnen jullie gezin, maakt mijn "op het werk zijn" wel heel relatief. Er komt echt niets uit mijn handen, en dat maakt me ook niets uit. Alle kracht toegewenst!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik lees al maanden dit blog, heb alleen nooit een bericht achter gelaten.
    Vandaag is de dag van DE uitslag. Ik hoop zo dat het een goeie uitslag is !!!
    Ik denk aan jullie.
    Patricia (vriendin van Stephanie Hubscher)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ook wij denken aan jullie, hoe moeten jullie je nu in hemelsnaam voelen zo wachtend in het ziekenhuis.

    We blijven duimen heel veel liefs van Danny en Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik duim tot in mijn tenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Als al die positieve gedachtes van iedereen nou iets zouden kunnen doen......Ik hoop het zo.
    IK DENK AAN JULLIE!
    Majella

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Joost, Nicole, Fleur en Roos,

    Woorden zijn er niet, maar wij wensen jullie heel veel kracht en stekte toe.
    Liefs, Albert en Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  40. dikke kus uit Weert11 april 2011 om 12:39

    Wij HOPEN ZÓ op goed bericht,Guy blijft thuis vanmiddag en wacht op nieuws van jullie!XXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nog een anonieme lezer, zoals zovele. Ik hoop op heel goed nieuws voor jullie, alle sterkte toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen