woensdag 6 april 2011

Operatie nummer 9 is een feit!!!!!!

SLAAP LEKKER.....

ONZE KANJER!!!!!!


22 opmerkingen:

  1. zeker weten is het een kanjer fleur meisje sterkte
    en voor jullie ook veel sterkte ppfftt afwachten maar weer mensen .eigenlijk zijn jullie alle 4 kanjers blijf de kracht houden hoe moeilijk het ook allemaal is.en joost wat kan jij alles goed van je afschrijven heel goeed van je.sterkte hoor liefs dieny brok

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slik.... dapper grietje.....
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij wensen Fleur en jullie heel veel sterkte en kracht toe.

    Liefs Jeffrey en Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zit hier en denk veel aan jullie heel veel liefs van tante annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij denken aan jullie
    Kyara en fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte met het lange wachten!
    Madelon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via via op jullie site gekomen, en volgen dit al even. Wat een afschuwelijk nieuws deze week.
    Onze dochter heeft ook deze nare ziekte!
    We willen jullie heel veel sterkte toewensen, een ook heel veel sterkte nu met het lange wachten (weten hoe jullie zich nu voelen).

    Hartelijke groet,
    ouders van Roos van Mourik
    (www.roosvanmourik.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. daar gaat ze weer!!!!!
    Lieve fleur ik duim voor je!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook wij duimen vandaag en hopen op een wonder !

    Liefs Danny en Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hier zijn geen worden voor.....Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe,en hoop op een wonder duim voor jullie.

    Liefs xxx Ilse van Santen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Fleur,
    Dapper meisje, heel veel sterkte vandaag.
    Dikke kus voor jou, Roos, pappa, en mamma.
    Conny,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via via heb ik vernomen wat er bij jullie speelt en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het verschrikkelijk vind. Ik ben zelf een survivor van kinderkanker en heb deze strijd maar 1 keer hoeven af te leggen. Lees dat jullie meisje nu voor de 3e keer 'te grazen' word genomen.... Onvoorstelbaar en onmenselijk.

    Ook ik houd me nu vast aan die strohalm en hoop dat er snel een uitslag is en ook al is de kans klein, wonderen bestaan........!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Allemaal,
    Tranen rollen over mijn wangen!!
    Jullie zijn dag & nacht in mijn gedachte!!
    Ik wens jullie alle kracht toe in deze oneerlijke strijd.
    Jullie zijn kanjers

    Heel veel knuffels Merel Meijer

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zet hem op met zijn 4 tjes.
    wij zijn bij jullie!!!
    groetjes Esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Joost, Nicole, Fleur en Roos,

    Wat anders kunnen wij doen dan jullie allemaal heel veel sterkte toewensen. Fleur, jij extra, extra veel sterkte met het feit dat je al weer zo hard moeten knokken...

    Lieve groet van de Valenberg

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Peter, Debby en Quinten6 april 2011 om 11:58

    Oh mijn god, waarom nou toch?? Waarom moet ze nu weer die oneerlijke strijd aan gaan? Ik wens jullie alle sterkte van de wereld en hoop op een heel groot wonder!!

    Veel liefs uit Spijkenisse

    BeantwoordenVerwijderen
  17. liefs uit Weert6 april 2011 om 12:21

    Samen thuis branden we een kaarsje.....
    xxxxxxxGuy en Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pieter, Jet, Daan en Niek6 april 2011 om 12:35

    Sterkte lieverds!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Denken aan jullie!!!!
    Hele dikke knuffel!!!!

    Eus,Els en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sterkte, sterkte en nog eens sterkte!!!
    Mijn hart draait weer 3x in de rondte als ik dat wurm zie liggen! Hou jullie taai!!
    Maria en Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sterkte, sterkte en nog eens sterkte!!!
    Zet snel weer wat op je blog, ik volg jullie op de voet!!

    Zo jammer, ik ken jullie niet persoonlijk maar zag Fleurtje regelmatig langs ons huis sjeezen op haar waveboard!! Zo dapper, zoveel respect heb ik voor haar. Wat is ze toch een kanjer.
    Paar maanden geleden liep ik zelf nog met een hoofddoekje, maar wat zij allemaal heeft doorstaan, petje af hoor! (als ik dat zo mag omschrijven)
    Ik denk dagelijks aan haar en duim/bid voor een wonder, dat ze snel weer langs komt sjeezen...

    Liefs,
    Inge

    Ps: ik vind jullie allemaal dapper, in deze ontzettend zware tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. zonder nare bijbedoeningen: wat is het toch een prachtmeid, hou vol meissie!!!

    BeantwoordenVerwijderen