zondag 3 april 2011

De vrijdag en zaterdag in 1 blog....

De vrijdag en de zaterdag zijn redelijk tot eigenlijk goed verlopen. De vrijdag was is mijn ogen een vrijdag zoals hij hoort te zijn. De meiden naar school, Nicole rommelde wat in huis en ik zat gezellig op mijn werk. 's-avonds na het eten ook weer wat gelachen. De lol die we hebben pakken ze ons niet af en houd ons nog steeds op de been. Dit keer ging het om de twee meiden die wat geintjes uithaalden. Roos had honger en zoals jullie op de foto kunnen zien had Fleur de juiste oplossing.


 

De zaterdag was ook een fijne dag. Ikzelf zat in een kleine dip, maar heb wel genoten van de kids. Roos heeft de hele dag, in haar zomerjurk, buiten gespeeld en Fleur heeft letterlijk de hele middag in de tuin geschilderd. 's-avonds werderom weer een lekkere avond gehad en hebben als klap op de vuurpijl alle 4 ook nog eens lekker geslapen.


Tja, nu de zondag. Aangezien die nog niet voorbij is lezen jullie dat later wel, maar geloof me maar op mijn woord ook deze zullen we niet snel vergeten. Wat er is gebeurd horen jullie nog wel maar eerst wens ik iedereen eet smakelijk en misschien tot zo. Mag het zo niet lukken dan tot over een 1, 2 of 3 dagen.

Een genietend laafje....

3 opmerkingen:

  1. Wat een lugubere foto van die meiden zeg en dat jullie deze zondag niet snel zullen vergeten, dat snap ik wel.
    Papa en ik namelijk ook niet!!!!!
    Hou je haaks!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wiieeuuwwwww... wat een foto's!!
    Ik ben benieuwd naar vandaag, hoop dat het wel "leuk" was...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HAHAHA wat een foto, niet iedereen zal die humor snappen joost, en misschien krijg je er ook weer de nodige negative opmerkingen over, maar ik heb heerlijk in mijn eentje zitten lachen!!!!!!
    Dikke kus Hank

    BeantwoordenVerwijderen