donderdag 24 december 2009

Een kaartje voor jullie

Lieve, lieve, lieve bloglezers. Vandaag is het de dag voor kerst en ik heb altijd gezegd dat het me dit jaar geen ene reet kan schelen. De reden waarom snapt iedereen wel, maar de planning van deze week is voor ons drastisch omgegooit. We hopen dat het nu de komende week zo blijft en we samen met andere kunnen genieten van onze "tweede" kerst. Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor alle steun, een luisterend oor, adviezen, de reacties op het blog, meedeleven, kaarten, telefoontjes, de kaarsjes die worden gebrand, e-mails, cadeautjes, enz enz enz. Ik weet eigenlijk niet wat ik terug moet doen. Ja, ja ik weet dat ik dat niet hoef, maar daar heb ik schijt aan. Probleem is nu alleen wat kan ik doen. De laatste tijd denk ik veel na over van alles en nog wat. En ben er achter dat een kaartje je heel veel goeds kan doen. Vandaar de rode kerstbal. Print hem maar uit en hang hem op. Scheelt mij weer postzegels ;) Waarom een rode ?????



Dit is voor mij de kleur van:

Stoppen: Het mag nu wel weer voorbij zijn
Agressie: Dat gevoel onderdruk ik
Woede: Op iets wat ik niet snap
Gevaarlijk: Was de rit naar het Sophia (sneeuw)
Fel: Soms mijn reactie
Bordeaux: Kan je lekker van gaan zweven
Schaamte: Heb moeite om te huilen
Verlegen: Als ik huil, bel ik nergens aan
Bloed: Wil later weer donor worden
Roos: Is veel mooier dan een roos
Geborgenheid: Bij mijn gezin

Liefde en warmte: Dat is wat jullie geven!!!!!!!!!!!

daarom nogmaals bedankt en geniet van de komende dagen.

Joost

12 opmerkingen:

  1. Joost wat geweldig van je.Ik ben trots op je.
    Genniet nu maar van een fijne kerst.
    Jij en jullie hebben het verdiend.
    Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel blij voor jullie, dat jullie met de kerst samen zijn....geniet maar lekker lief broertje van me, jullie verdienen het x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is fijn te lezen dat Fleur toch haar pink heeft kunnen behouden. Dat moet een opluchting zijn geweest. Ik wens jullie een rustige en welverdiende Kerst toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie kerst samen kunnen vieren al is het voor de "tweede" keer. Gun jullie er nog wel honderd samen, al heb ik liever dat je dat dan niet in één jaar tegelijkertijd doet, maar per jaar afwerkt.

    Ennuh lieve Josje..., je weet..., ook al is rood bij jou rood en bij mij zwart wit zwart wit, je kan altijd aankloppen hè....

    Fijne kerst, geniet van elkaar en tot gauw

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oom Theo Tante Ria24 december 2009 om 12:05

    Lieve Joost Nicole Fleur Roos fijn dat jullie samen voor de tweede keer kerst kunnen vieren Fijne dagen veel liefs JULLIE ZIJN KANJERS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. joost joost wat ben je een schat echt waar ik bewonder je hoe je elke keer ons maar weer op de hoogte hebt willen houden,wat volgens mij niet altijd meevalt ik zou het niet kunnen en ik denk dat het het minste is wat wij allemaal voor jullie kunnen doen een kaartje een telefoontje een bezoekje ik zou willen dat ik meer kon doen en ik denk dat vele het zelfde denken,heerlijk dat jullie met kerst thuis kunnen zijn geniet van elkaar jullie zijn een heerlijk gezin dikke kus voor alle 4 en een pijnloze rustige kerst dat wens ik jullie. heel veel liefs jolanda raul en chris.xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Joost, Nicole, FLeur en Roos,

    Ik ben blij om te lezen dat Fleur weer thuis is, dat ze d'r pink heeft mogen houden en dat jullie "lekker" thuis kerst kunnen vieren met zijn viertjes!

    Ik vind het geweldig, de manier waarop jullie ons op de hoogte willen houden en ben van een afstand dan ook supertrots op jullie allemaal.

    Ik wens jullie een rustige en gezellige kerst toe!

    Dikke knuffels
    Dennis, Danielle Kevin en Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt Joost voor je lieve woorden voor ons allemaal!!

    ik ben zo blij dat Fleur lekker thuis is, speciaal met deze dagen, geniet lekker met je gezinnetje van de kerstdagen.

    Heel veel liefs voor jullie alle vier
    Jolanda (uit Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne kerst, en eh ook jullie hebben en speciaal plekje in ons hart !

    Liefs, van rem, san en de meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve allevier, ik ben zo blij dat jullie met kerst lekker met zijn allen thuis kunnen zijn, vanuit een regenachtig wassenaar een hele dikke kussss hele fijne dagen en zoals jullie weten worden er héél veel kaarsjes gebrand vooor jullie, en zie de eerste uitwerking is er volgens mij al, knuffels van mij!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lief gezin,
    wat heerlijk om met zn vieren thuis te zijn en met 40 vingers kerstfeest te kunnen vieren. en wat zijn jullie geweldige ouders, steun geven en ook vreugde geven, GEWELDIG! de kaarsjes laten we voorlopig wel branden, ook voor heel veel liefde.
    geniet lieverds, hele dikke kussen. xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet van de mooie momenten zo samen met het gezin. De witte kerst die we hebben gehad. Ik hoop voor Fleur dat de pijn meevalt, en dat zij de pijn goed doorstaat.
    Heel veel liefs, Conny

    BeantwoordenVerwijderen