zondag 20 december 2009

Nog 2 keer slapen

Vandaag weer een mooi dag geweest. Vanmorgen zijn we begonnen met een kerstontbijt. Gezellig de kerstliedjes opgezet en buiten stortte de sneeuw naar beneden. Ja het was echt zoals een kerstontbijt moest wezen. Daarna even buiten wezen sleeën en sneeuwballen bij alle buren tegen de ramen gooien. 's-Middags even met de auto naar de bioscoop gegleden om daar de film van Anubis te bekijken. We moesten ons een half uur eerder melden, want ik had een kleine rondleiding geregeld. Stelde niet veel voor, maar was wel heel leuk om te zien. In de pauze kregen de meiden allebei nog een grote poster van Anubis en er werd ook nog een foto gemaakt bij de filmprojector. Eenmaal thuis zijn ze weer gaan sleeën in het park en met onze "grote" buurmeisjes een sneeuwpop wezen maken. (Dat ze er zo mooi en lekker uit zou zien had ik nooit durven dromen). Ik probeer dan ook zoveel mogelijk van de mooie momenten te genieten. En dat is mede door het weer redelijk gelukt. Maar ja aan alles komt een eind. Dus ook aan dit mooie weekend. Vanavond zijn alle naalden voor de diabetes weer gezet en jullie weten ondertussen dat dit niet geheel soepel verloopt. Het Lijkt altijd een soort startschot voor de komende tijd. Het gevoel dat er is, is nooit weggeweest. Het de hele dag leven in onzekerheid en angst is er nog steeds. We doen wel stoer naar de buitenwereld, maar wat zijn we blij als 's-avonds alles weer slaapt en tegen elkaar kunnen zeggen dat het weer redelijk goed ging. De spanningen voor de komende dagen zijn er dus weer. De berg waar we nu tegenop fietsen is denk ik hoger dan de mount everest. Ja dinsdag word voor mij wel een hoogte punt uit mijn leven. Ben benieuwd hoe we die dag doorkomen, maar goed dat is dinsdag. Laten we eerst maar zorgen dat we morgen heel en zonder schade in Sophia aankomen.

6 opmerkingen:

  1. Hee, heel, heel veel succes vandaag met alles!!! Laat je me nog even weten of ze op Zuid 1 ligt? Dan stuur ik haar een kaartje.

    Zet hem op. Ik zal voor jullie plaatsvervangend zenuwachtig zijn denk ik. Ik was verschrikkelijk zenuwachtig bij de kleine man, als een kip zonder kop hebben Erik en ik de tijd proberen te doden buiten (het was augustus haha, nu niet zo een goed idee) maar de tijd kroop weet ik nog....

    Nogmaals wens ik jullie veel geduld en heel, heel, heel veel succes voor Fleur. ZIJ moet het toch maar allemaal doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fleur, Ik en Frans (je weet wel van KPN) wensen jou veel sterkte morgen toe. Je bent al zo'n tijd onderweg met je ziekte en je bent er nog steeds niet. We gaan morgen allebei heel hard voor je duimen. Er wordt veel van jou gevraagd op je jonge leeftijd, maar zet door meid.

    Joost en Nicole, Het is goed te zien hoe jullie inderdaad van de momenten waar je kunt genieten, er ook met je gezin er volop van genieten. Ook jullie veel sterkte morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als het goed is moeten jullie nu in het ziekenhuis zijn aangekomen, heel veel succes morgen, hoop dat ze snel aan de beurt is en dat het allemaal spoedig verloopt. We duimen voor jullie,

    dikke kus Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heéééééééééééééél véééééééééééééél sterkte en we branden morgen een kaarsje voor jullie.
    Dikke knuffel uit Ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve lieve mensen,

    Jullie zijn als het goed is nu in het ziekenhuis, hopelijk is de reis voorspoedig verlopen !
    We denken aan jullie, we duimen en zullen een kaarsje branden voor jullie.
    Helaas is dat het enige wat we kunnen doen.
    Dikke knuf,
    Rem, San, Ies en Lot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve allemaal,

    Wat fijn dat jullie toch nog een beetje hebben kunnen genieten van deze momenten in de sneeuw enzo. We wensen jullie morgen heel veel sterkte en ook hier draaien de duimen en branden de kaarsjes!

    Liefs
    Dennis, Danielle, Kevin en Lara

    BeantwoordenVerwijderen