zondag 27 december 2009

Vervelen................ En nu!!!!

Vandaag een pijnloze dag achter de rug. Het ging zo goed dat ze het pilletje vanmiddag niet eens wilde. Wat een toppertje is het toch. Wel is het een raar idee dat we de komende 2 dagen niks hebben. Met Fleur gaat het wel ok en Roos vermaakt zich ook wel. Ondertussen begint het allemaal wel te wennen zoals:

Haar sondevoeding moet geven, omdat ze nog steeds niet goed eet,
Haar via de slang regelmatig medicijnen te geven en tegelijkertijd wat extra water om het vocht op pijl te houden,
Elke dag geconfronteerd te worden met het kale koppie,
Het weten dat ze nog ernstig ziek is,
Haar arm in de spalk te zien,
Haar telkens moeten helpen met de broek, maar ook om de jas aan te trekken,
Wij soms weer zonder schuldgevoel kunnen eten,
Het aftellen en wachtten tot het onbekende,
Stiekem een klein beetje plannen voor oudjaarsavond,
Het in je achterhoofd weten dat alles weer veranderd bij de volgende kuur,
Haar zien schrijven en knutselen met de andere hand,
Weer de gebruikelijke zussen ruzie, maar ook het geiten,
Het even niet moeten bellen met Sophia,
De elende die nog gaat komen soms even opzij te kunnen zetten,
Met zijn 2en bij de buren een bakkie gaan doen en de meiden thuis te laten,
De telefoon niet opnemen als we geen zin hebben,
De bloedsuiker goed in de gaten blijven houden,

Ja het lijkt allemaal erg veel, maar het stelt eigenlijk niet veel voor. Hoe noemde ik dat ook alweer? ehhhh...oja gewoon. Ja ik ga gewoon hopen dat dit de komende 2 dagen ons leventje mag zijn. Moet wel zeggen dat als ik het terug lees er tijd overblijft om niks te doen, maar met die tijd weet Nicole denk ik wel weer raad ;)

2 opmerkingen:

  1. ja, zo zie je maar,dat het gewone leven zo kan veranderen, en dan ook het veranderde leven zo gewoon wordt..Hopelijk genieten jullie nog lekker van deze dagen en geniet vooral in de tijd dat je even niks te doen hebt!! (of je gaat even genieten van het mooie weertje op dit moment,doe ik ook!)Groetjes en fijne dagen toegewenst voor jullie 4tjes, Els,Sjaak en kinders

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het belangrijkste is dat ze pijnloos kan zijn als zij dat is zijn jullie dat ook,en kan je de dingen wat beter aan,maar het blijft een lijdensweg ik zeg je wel er gaat geen minuut voorbij dat jullie niet in mijn gedachten zitten en denk ik de hele dag aan jullie niks is meer belangrijk ja 1 ding DAT FLEUR ZO GAUW MOGELIJK GENEEST,zodat dan pas alles weer GEWOON kan worden dat telt alleen maar voor mij ook hoop dat jullie nog een paar knusse dagen kunnen hebben kus en liefs jo

    BeantwoordenVerwijderen