donderdag 17 december 2009

Sneeuw



Toen we vanmorgen wakker werden was de wereld een beetje wit gekleurd. Sorry, een beetje heel veel wit bedoel ik. Voor mij vervelend, omdat ik niet met de meiden kon sleeën (moest werken). Maar daar hadden zij weinig last van. Roos is met school het park in geweest om daar een beetje lol te trappen. Toen 's-middags de school uit was kon fleur ook weer meedoen. Samen met de gasten uit de buurt hebben ze lekker buiten gespeeld. Voor Fleur natuurlijk een mooi moment. Eindelijk even weg uit dat huis.

5 opmerkingen:

  1. Goh, wat een leuke foto's en ik ben nijdig ook, Wij wonen verdorie 15 kilometer van Zoetermeer af en we hadden praktisch helemaal geen sneeuw, een beetje poedersuiker en dat was dat!
    Overigens, geweldig voor de meiden, heerlijk dat ze beiden als zussen weer konden buiten spelen!!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ben ik echt jaloers.
    Ik heb 3 vlokjes zien vallen en verder is het hier nog net zo grauw.

    Maar ben blij dat de meiden er lekker vav hebben genoten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier de kinderen zijn ook jaloers ook hier ligt namelijk alleen maar een beetje poedersuiker!
    Maar ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten!
    Fijn dat er ook duidelijkheid is over de operatie nou en eerste gedachte van mij was wat zullen jullie met een goed gevoel het nieuwe jaar in gaan
    heel veel liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, wat een mooie dames hebben jullie !Hier ook genoten van de sneeuw.

    Gelukkig zijn het wintercrocs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker he meiden in de sneeuw lekker sleeen leuke foto van jullie(kan ik die bestellen)heerlijk voor je fleur dat je er energie voor had kus jo

    BeantwoordenVerwijderen