zaterdag 19 december 2009

Toch een witte kerst

Zo lieve mensen, daar ben ik weer. Ik probeer wel eens een dagje over te slaan met bloggen, maar dat wil nog niet echt lukken. Vandaag weer een mooie dag gehad. We hebben allemaal lekker lang op bed gelegen om daarna naar de stad te gaan. En aangezien Roosje al een aantal dagen gezellig wil eten hadden we in de stad besloten om het kerstfeest maar naar voren te schuiven. Hoe de komende dagen dagen eruit gaan zien weet we niet dus vandaar. 's-middags toen we thuis waren zijn we eerst maar eens gaan sleeën. Het parkje (100 voetbalvelden groot geloof ik) wat bij ons naast de deur ligt heeft nog genoeg sneeuw. Als je daar dan loopt en om je heen kijkt zie en hoor je ook van alles.In de verte het geschreeuw van sleeënde kinderen en heel dichtbij zie je sneeuw van een takje vallen, omdat er een roodborstje op is gaan zitten. De meiden kozen voor de kinderen, dus moest ik verder lopen. Op de "berg" hebben we gesleed of ons leven ervan afhing. Wat een lol hebben we gehad. De stuiken zijn door iedereen goed bekeken, maar ook hier ging het lampje weer uit. De weg naar huis is huilend gedaan. Waarom???? Haar voeten zijn een stuk gevoeliger dan 3 maanden geleden. Bevroren waren ze niet, maar wel héééééél koud. Toen alles weer op temperatuur was hebben we lekker gegeten van het ingelaste (witte)kerstdiner. En morgen........... we zien wel!!!!!

7 opmerkingen:

  1. nou ik was al weer vroeg uit de veren en wat zie ik heeeeeeeeel veel sneeuw,dus ik hoop dat jullie vandaag ook sneeuwpret hebben,lekker sleeen maar niet de struiken in hoor.lekker glaasje wijn roos hebben jullie lekker gegeten nou hoop dat jullie een fijne zondag hebben xxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo moet het ook, gewoon gelijk doen wat je leuk vind.
    En zo'n kerst diner wij hebben het vroeger ook wel op een andere dag gedaan als Jan met de kerstdagen moest werken.
    En weet je het is net zo gezellig en dit kunnen ze je niet meer afpakken.
    En als we nu naar buiten kijken ja hoor ook wij hebben eindelijk sneeuw het is hier gewoon een Anton Piek plaatje.
    Dus maar weer genieten van de sneeuwrandjes op de ramen en deuren en planten en de vogeltjes etend van het voer wat we hebben neergehangen.
    groetjes uit een mooi Ruurlo
    Knuffel Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Toppers,
    Wat heerlijk dat jullie zo'n pret hebben gehad in de sneeuw. Ook het kerstdiner zal heerlijk gesmaakt hebben. Nu komen er een spannende dagen aan, met de operatie in zicht. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal. Ik blijf alles volgen.
    Dikke kus Conny, ook namens Frans en Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. EN BORCULO HEEFT OOK EINDELIJK WAT SNEEUW!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oom Theo en Tante Ria20 december 2009 om 19:35

    Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de sneeuw en het lekkere kerstdiner Veel sterkte deze dagen en Fleur je bent een kanjer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even niks van me gehoord (het ging gelukkig redelijk bij jullie) maar ik blijf het volgen uiteraard.
    Lekker we hebben(eindelijk)weer eens kunnen genieten van de sneeuw èn mede daardoor van het mooie landschap.
    Ik wens Fleur/en jullie weer alle sterkte met de dingen die de komende dagen weer gaan gebeuren...Laten we er het beste van hopen!!!
    Liefs van ons,
    Tante Jopie en Willem. (Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve allevier, vindt het moeiljk om wat te schrijven naar jullie, blijf van alle kanten op de hoogte, en vergeet jullie echt niet, lieve schatten heel veel sterkte weer de komende dagen en ik hoop dat jullie toch van de kerstdagen mogen en kunnen genieten en dat hij mooi wit mag zijn en blijven, lijkt me toch wel gaaf.
    Dikke kus sterkte en ik denk aan jullie!!!!!!!!
    Hank.

    BeantwoordenVerwijderen