dinsdag 1 december 2009

Weer geen chirurg

Had van Nicole begrepen dat er toch nog 1 zak rode limonade aanmoest. Verpleegster zei gisteravond wat anders, maar ja "foutje bedankt". Dit keer is het wel de laatste. Bijna de hele dag is het goed gegaan. Heel veel slapen en soms even wakker. Alleen heeft ze aan het einde van de dag/avond weer moeten spugen. Welliswaar niet zo veel als anders, maar toch. Dat ze stoer is weten we wel, maar dat ze zelf de sonde terug slikt vind ik helemaal super (hij kwam mee naar buiten).

Over stoer gesproken. Hier thuis zit ook iemand die heel stoer is. Dit dametje ging weer zonder problemen slapen. Ehhhhh bijna zonder problemen. Ook zij kijkt uit naar morgen, want als de bloedwaardes goed zijn, zijn we morgen weer compleet.

P.S. Nicole gaat morgen even op chirurgenjacht, want die is nog steeds niet geweest.

7 opmerkingen:

  1. Je hebt gewoon 3 hele stoere vrouwen. hihi.

    1 jager
    1 schone slaapster en
    1 kleine held

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beetje slordig dat ze z.on foutje maken.Ongeloofelijk verbaas me elke keer weer wat een ontzettende dappere en flinke meid fleur toch is(heeft ze niet van vreemde)en vergeet roos niet he die doet dat toch ook allemaal maar zonder mopperen petje af hoor roos.Hoop dat alles goed is vandaag en dat jullie lekker weer naar huis kunnen,weer een klein stapje naar het einde toe daar gaan we voor.dikke kus voor alle 4 xxxxxxxxx liefs jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo heeee Fleur, wat lees ik nu? Zelf de sonde terugslikken? Meid wat knap!

    Zorg dat mama vandaag maar even haar mouwen opstroopt en de chirurg gaat vangen, dan mag ook jij daarna fijn naar huis toe!

    Ook al hoeft Midas geen kuren meer, we blijven je volgen hoor, ik blijf bij je spieken ;-)

    Fijne reis naar huis alvast en doe je ouders en je zusje de groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje jammer dat ze zo iets een foutje noemen.
    En Nicole op chirurgenjacht, You go, girl!!

    Je hebt idd 3 hele stoere vrouwen, maar jou vind ik ook heel stoer!!

    Ik hoop dat Fleur naar huis mag en ze zich snel een beetje fit voelt.

    Ook hier worden jullie gevolgd, elke dag!!

    Dikke kus
    Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echt "tijgertjes" familie dus
    Petje af voor jullie alle 4
    dikke kus uit Ruurlo
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind jullie alle 4 enorm stoer!
    Hoop dat de bloedwaardes ok zijn en jullie lekker allemaal naar huis kunnen.
    Dikke X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou had ik een mooie brief voor jullie getypt is hij niet verstuurd dus nog maals ik vindt jullie keien en dat mag gezegt worden. maar voor een boom moet je in limburg zijn wij hebben een grote boom voor 12.50 euro. maar toch hebben jullie een mooie boom heel veel liefs uit hunsel

    BeantwoordenVerwijderen