vrijdag 18 juni 2010

Daar gaan we weer

Lieve, lieve bloglezers. Met een brok in de keel en de ogen vol tranen moet ik jullie vertellen dat het weer mis is met Fleur. Uit een een onderzoek van het Sophia, 18 juni 2010,  is gebleken dat het voor 98% zeker is dat de bult een kwaad aardige tumor is.

We weten uit ervaring dat er soms wat problemen waren om in te loggen en hebben dus ook besloten om ons blog open te stellen voor iedereen. Het reageren op de verhaaltjes blijft gewoon zoals jullie waren gewend en via deze weg willen wij jullie nogmaals bedanken voor alle steun en hopen ook dat jullie dit de komende maanden nog eens willen doen.

Dus lieve oude bloglezers bedankt.

Joost, Nicole, Fleur en Roos      
(http://www.joost-nicole.blogspot.com/).

22 opmerkingen:

  1. sabine.sander thym en tess18 juni 2010 om 17:34

    O MIJN GOD!!! WAAROM!!!

    Ik weet niet wat ik moet zeggen!!!

    Sterkte lieverds Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Theo en Ria Oostvoorne18 juni 2010 om 17:44

    Geen woorden voor alleen kutkutkutkut lieverds heel veel sterkte dikke kus liefs uit oostvoorne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het zo erg voor jullie allemaal. heel veel sterkte. Als ik dit schrijf stromen de tranen over mijn gezicht, ik begrijp het niet, ze was schoon en ineens is het er weer. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals vanmiddag al een paar keer gezegd..... Het is mooi klote! Uiteraard blijven we jullie volgen, hoe kan dat anders....

    Wij wensen jullie weer veel moed toe!

    Liefs vanuit Breda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woorden schieten te kort, het is niet te bevatten, hoe is het mogelijk,schoon en nu dit,
    we wensen jullie alle sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoeveel waarde heeft het woord "schoon" ? Ik heb het gevoel dat het dus heel weinig waarde heeft want anders kan het toch niet zo snel terug zijn ? Meegehuild heb ik vanmiddag al, wat een verdriet, arme Fleur, weer een heel traject te gaan. Ik wens jullie, maar vooral Fleur, heel veel kracht toe om dit gevecht weer aan te gaan. Weer een lange weg te gaan. Heel veel sterkte.

    Het is misschien vreemd om hier te schrijven maar toch doe ik het: ik hou van jullie !

    Dikke kus Anita

    Dikke kus Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh god wat vreselijk. We waren zo blij dat Fleur weer lekker op d'r waveboard op dek aan het spelen was. We leven erg met jullie mee.

    Lia, Michel en Julian de Knoop

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kan niks zeggen alleen maar huilen waarom in godsnaam lieve schatten denk altijd aan jullie en hou van jullie verder heb ik er geen woorden voor kus jo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal perplex en lamgeslagen heb ik zitten luisteren naar wat je moeder me over Fleur vertelde. Wat een afschuwelijk bericht weer.
    Het enige wat ik kon zeggen was... nee toch...nee toch...maar het is dus.. ja toch.
    Verder schieten woorden tekort, want wat
    valt hierop nou nog te zeggen.. niets dus!!
    Ik wens jullie WEER heel veel sterkte toe.
    Liefs Maria en Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve schatten
    Ook wij zijn allemaal sprakeloos...
    Heel veel knuffels
    Linda Jarno Linet Manon en Amber en een pootje van Boedha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Naomi van der Zalm18 juni 2010 om 20:59

    Ik ben totaal in shock, dacht zal weer eens kijken wat voor leuke dingen jullie deze week hebben gedaan. Zit hier alleen achter mijn laptop met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen! Dit is NIET eerlijk!! Ik denk dat ook met heel mijn hart aan jullie en hoop dat jullie toch weer de kracht kunnen vinden (mbv alle bloglezers) om dit gevecht weer aan te gaan.

    Hele dikke kus voor jullie, naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat erg... net nu er weer wat rust in jullie leven kwam. Heel veel sterkte, we denken aan jullie en duimen voor een goede afloop.

    Dikke knuffel, Daan Guido, Noa en Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rob en Ingeborg18 juni 2010 om 21:30

    Lieve allemaal,
    Ook wij weten even niets meer te zeggen. WAAROM!!!
    We zijn ons kapot geschrokken en het ging zo goed.
    Jullie weten ons te vinden als er iets is.
    Wederom sterkte en we spreken elkaar snel.
    Liefs van ons
    Rob en Ingeborg en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoorde het vanmiddag van mijn moeder en was helemaal perplex,nooit verwacht dat het nu weer zo is, wij wensen jullie weer alle sterkte toe.
    Els en Sjaak en kinders

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lieve mensen,

    woorden schieten echt te kort,
    we leven zo met jullie mee sinds we het bericht gister lazen we zijn er echt stuk van. We weten dat Fleur een sterke meid is!Fleur zet hem op ook deze strijd ga jij winnen, met je lieve ouders en zusje.
    dikke kus van de fam meijer uit rhenen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Danielle, Dennis, Kevin en Lara19 juni 2010 om 10:30

    Schoon, wat heeft dat woord nog voor waarde??!!
    Ik ben sprakeloos en heb alles gelezen met tranen in mijn ogen. We wensen jullie natuurlijk weer alle kracht, sterkte en moed toe!!

    Dikke kus
    Daan, Den, Kevin en Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve alle 4,

    (gisteren al gereageerd maar het lukte me niet het geplaatst te krijgen....)

    Gisteren net op weg terug naar huis (we waren op vacantie in het Sauerland) kreeg ik `n smsje van je moeder.
    Leuk dacht ik, nou nee dus want wat was het schrikken wat ze schreef.......
    We zijn ons echt rot geschrokken, ik heb echt zitten janken.
    Fleur weer kanker.... dat dit kan lijkt toch onmogelijk, ver-schrik-ke-lijk !!
    Dat kind, wat heb ik `n medelijden met haar, maar ook met jullie drieen......
    Ik kan dan ook alleen (maar wèèr) jullie alle en alle sterkte toe wensen!!

    Heel veel liefs van ons ,
    tante Jopie en Willem. (Wassenaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weet niet wat ik zeggen moet.
    Er gaat zoveel door je hoofd spoken.
    Het enige wat ik zeggen kan is heel veel sterkte voor jullie allemaal.
    Een knuffel uit Ruurlo
    Jan en Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lieve schatten,
    dit is afschuwelijk en wreed!!!
    heel veel sterkte lieverds
    xxx naat

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Fleur, waarom? dat zullen we nooit weten.
    Dat jij samen met pappa, mamma en Roos de strijd aangaat om samen te winnen weten wij wel!
    Liefs en jullie staan niet alleen !!
    Rob, Wilma en Dyaef Lagerweij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Lieverds

    Wat een verschrikkelijk nieuws . We zijn er kapot van en leven erg met jullie mee . Natuurlijk steunen we jullie en zijn we er voor jullie in voor en tegenspoed.
    Alle kracht toegewenst en weet dat we aan jullie denken en er voor jullie zijn.

    Dikke knuf Ricardo , Ingrid en BO

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hebben vandaag het slechte nieuws via Monique gehoord en god wat hebben we even zitten vloeken.
    Het is zo oneerlijk, en helemaal nu je weet wat een KLOTE traject jullie WEER moeten ondergaan.
    We kunnen niet meer doen dan jullie weer ongelooflijk veel sterkte toewensen en hopen dat jullie weer de kracht kunnen vinden om de strijd aan te gaan. Het gaat Fleur gewoon lukken om het gevecht te winnen.

    Liefs van Danny en Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen