dinsdag 22 juni 2010

Het Beesie van AH

Het mag duidelijk zijn dat ik een vreemde vogel ben er soms een Joost actie in me opkomt. Vanmiddag reed ik naar huis en moest aan het beesie van de AH denken. Een klein achtelijk ding die je krijgt voor 15 euro aan boodschappen. Het is op dit moment "het ding" wat ieder kind graag wil hebben. Sommige kinderen gaan bij de uitgang van de winkel staan en andere zeuren bij de buren.

De kanjers die in het Sophia liggen te knokken hebben even geen tijd om dat soort dingen te doen. Dit maakt mij verdrietig en vond het ook meer dan normaal om even de AH in te lopen en te vragen of ze wat beesies wilde geven voor het Sophia. Zonder te verblikken of te verblozen kreeg ik een zak met 250 van die dingen. De bedoeling is dat Fleur morgen (22 juni) de zak afgeeft op de poli en zij ze netjes uitdelen aan de kids. Het is maar een klein iets, maar het geeft mij een fijn gevoel.

7 opmerkingen:

  1. hallo Joost & Nicole, Fleur en Roos. Ik kreeg de url van jullie blog gisteren en heb met een brok in mijn keel zitten lezen. Jullie Fleur is een kanjer. Ik duim voor jullie allemaal en wens jullie heel veel sterkte om die rotziekte te verslaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Manfred Gerrie Jouri Diyou Guy en Maniela22 juni 2010 om 09:31

    Lieve Joost ,wat ben je toch een schat om weer aan die andere kinderen te denken!
    Vandaag is het 9 jaar geleden dat Guy naar Nederland kwam en op diezelfde dag 3 jaar later is Maniela vanuit Haiti bij ons gekomen ,wat waren en zijn we zielsgelukkig met die twee kleintjes erbij.Daarom speciaal vandaag een doosje vol geluk voor Fleur en Roos,dat moet toch geluk brengen!!!!LIEFS van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch een schat
    Knuffel uit ruurlo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent werkelijk waar de mooiste kerel die ik ken.
    groet,
    Ricardo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me aan bij Maria,
    Wat ben je toch een heerlijke kerel!!!
    -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lief van je hoor wat zullen die kinderen blij zijn je hebt z.on goed hart je bent een kanjer

    BeantwoordenVerwijderen