woensdag 23 juni 2010

"De sportvrouw" en "Het mutsje"

Doe bedoeling was dat we vandaag geen blog zouden maken, maar met twee dochters gaat dat een beetje moeilijk. De dames hadden een sportdag van school. Erg leuk en niks mis, maar Fleur krijgt het weer voor elkaar om tijdens het hard lopen te struikelen om vervolgens 6 salto's, 8 loopingen en en meter af wat met haar buik over de grond te schuiven. Helemaal niet erg maar de schade is wat minder,

  • Wat schaafwonden op het gezicht
  • Een schaafwond op de knie
  • Schaaf wonden op bijde schouders
  • schaafwond op de "pac"
  • En de pink doet ontzettend zeer


Ja ik tref het met haar. In het verleden heb ik "de lul" en "de trut" van de dag in het leven geroepen en daar voeg ik nu "de sportvrouw" maar aan toe. Het lijkt mij overig wel verstandig dat ze later, als ze gaat sporten, niet de trampoline pakt, maar het netjes bij schaken of dammen houd.


Voor de rest schok ik me rot door Roos. Die riep dat ze een bult in haar mond had. Na een sprintje, een  hartverzakking en een nader onderzoek bleek ze me in het ootje genomen te hebben. De muts had een grote "toverbal" in haar mond. Tja, en dat bedoeld ze dus met lol.

3 opmerkingen:

  1. Een enerverende dag dus voor beide dames en hun vader en moeder... je verveeld je nooit. Even kracht opdoen voor wat er gaat komen is altijd goed...

    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah fleur hoe kwam dat nou heb jij weer overal van mij een kusje op xxxxxxxxxxxxxxxxx jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lachen hoor met twee van die troela's!! Die Roos dat is me er één hoor, die weet wel hoe ze Papa effe lekker op de kast kan krijgen!
    en dan Fleur die ook nog een duit in het zakje doet, da's pas LOL!!!
    Nou lieve allevier, ik wens jullie heel veel sterkte morgen en Fleur het allermeest natuurlijk!!!
    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen