vrijdag 25 juni 2010

De operatie (deel 1)

Zo daar zit ik dan weer, een blog te maken vanuit dat stinkziekenhuis. Ze zijn op dit moment aan het opereren, maar ze doen dingen wat niet in de plannning stond. De botboring en beenmergpuncite daar is niets aan veranderd en gaan "gewoon" door, maar het hele gebeuren rot die klote bobbel gaf weer eens de nodige problemen. Wij gingen, zoals jullie al wisten, ervanuit dat de gehele tumor verwijderd zou worden.

Ja, me reet. Wat wij er nu bergrijpen is dat er alleen een biopt gedaan word. Waarom???? De tumor ligt volgens de mri-scan te dicht bij zenuw. Voor ons een hele zware domper, maar ze hebben alles uitgelegt. Hier kom ik uiteraard later nog even op terug. Voor nu stop ik even, want ik moet alles even goed op me inlaten werken.

Het klinkt vreemd, maar we hebben weer heel veel foto's.
Onderweg richting de slaapdokter

De naald was een zéér en zéér groot drama.
Het kapje werd uiteindelijk gebruikt om haar naar dromenland te brengen.

Dit is de operatiekamer waar alles zal gebeuren.
Mij is verteld dat dit de meest uitgebreide kamer van het Sophia is.

3 opmerkingen:

  1. Hoi lieve schat,ik zal blij zijn als ik je straks weer hoor en zie via skype!!!Sterkte allemaal we horen het wel!KUS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o meissie ik heb zo met je te doen al dat gekl.. aan je lijf een hele dikke kus voor jou dappere lieverd en kijk liever ff naar het filmpje van gisteren hoop dat je gauw weer zo gek kan doen ik hou van le lieve fleur dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow ow, jeetje wat een gedoe allemaal weer.
    dappere meid ben je, een kanjer eerste klas.
    dikke kus, xxx

    BeantwoordenVerwijderen