dinsdag 29 juni 2010

Het nieuwe schema

Hehe, na wat geklungel en gepuzzel kan ik jullie het nieuwe schema van Fleur aanbieden. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, maar om jullie een klein beetje opweg te helpen zal ik de kleuren even proberen te omschrijven.
  • Geel - dit zal de week zijn waar we in zitten.
  • Rood - ma/di/wo/do/vr moet ze elke dag heen en weer voor een chemogift
  • Wit - alleen maandag krijgt ze een chemogift
  • Oranje - voor deze kuur zal ze 1 nacht moeten blijven slapen
  • Groen - Hier zullen wat onderzoeken plaats vinden en hopen we uiteindelijk te horen dat de chemo aanslaat
  • Blauw - In deze week zal ze geopereerd worden
  • Roze - Hier zal de plek bestraald worden

Bij de eerste kuur probeerde ik elke maandag rond 6.00 uur het schema voor die week op het blog te plaatsen. Wat ik van onze oude bloglezers begreep vonden ze het wel prettig en konden zonder na te denken zien in welke week we zaten en wat er ging gebeuren. De bedoeling is om het nu weer op deze manier te doen. Of het me altijd lukt is nog de vraag, maar ik doe me best.

Let wel op!!!! Zodra de operatie en bestralingen bekend zijn veranderd het schema waarschijnlijk mee en klopt de einddatum niet meer. Als er nog vragen zijn over het nieuwe schema lees ik dat graag in de reacties en kan op die manier misschien nog het één en ander aanpassen.

Groetjes Joost.......enne.....tot morgen - overmorgen of overovermorgen

4 opmerkingen:

  1. sabine, sander thym en tess30 juni 2010 om 07:44

    Poeh dat is weer pittig allemaal zeg echt veel achter elkaar.
    Nou allemaal heel veel sterkte en joost het blog is zo fijn!!!!!!

    En probeer vrijdag ook allemaal te genieten!! (aan het weer zal t niet liggen)

    Dikke kus voor allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal,

    Pittig schema Fleur, maar gelukkig zie ik dat je niet zo vaak hoeft te slapen in het ziekenhuis! Dat vond je altijd zo erg he, zodra je weg kon rende je altijd de deur uit. En je had groot gelijk ;-)

    Spannende dag vandaag weer. Ik zal aan jullie denken.

    Liefs uit Breda

    Oh en Fleur.... past de opkikkerkraal? Ik vroeg me af of het gat groot genoeg was?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Peter, Debby en Quinten30 juni 2010 om 10:03

    Lieve Fleur

    Zet em op meid! Het wordt weer een pittige tijd maar jij hebt al eerder bewezen dat je hartstikke stoer bent!!
    Ook papa, mama en Roos sterkte met alles.

    Maar eerst lekker genieten van vrijdag, we gaan er een superleuke dag van maken!!

    Liefs, Peter, Debby en Quinten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een hele lange moeilijke periode het zal moeten hoop nogmaals dat ze niet te veel bijwerkingen hoeft te krijgen en dat ze geen pijn hoeft te lijden en dat ze er niet ziek van zal worden maar ja ga er maar weer aanstaan.Hoop dat jullie vrijdag toch wel kunnen genieten van de trouwdag van arno en kiek zal niet meevallen hoop jullie daar s,avonds te zien dikke kus jo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen